نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

ویل فرل و جان ریلی در فیلم Holmes and Watson بازی خواهند کرد

ویل فرل و جان سی ریلی قرار است بار دیگر در کنار هم و این بار در فیلم کمدی و جدید کمپانی سونی به نام هلمز و واتسون (Holmes and Watson) به ایفای نقش بپردازند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با وجود اینکه طی یک سال اخیر فیلم‌های زیادی در هالیوود به روی پرده رفته است، اما سهم فیلم‌های کمدی در این بین بسیار کوچک و کم بوده است. دلایل متعددی را می‌توان برای آن ارائه کرد، اما یکی از توضیحات و دلایلی که احتمالا عنوان می‌شود این است که ساختن یک فیلم کمدی موفق بسیار مشکل و سخت است. ارائه یک ترکیب از شوخی‌های خنده‌دار و روایت داستان جذاب می‌تواند هر کسی را از این فیلم‌ها فراری دهد. تعداد انگشت شماری کمدی به یاد ماندنی طی سال‌های اخیر تا به امروز به روی پرده رفته است، اما بزرگ‌ترین نام‌ها در این سبک هم تلاش می‌کنند تا فیلمی خوب را به مردم ارائه دهند. ویل فرل یکی از کمدین‌های قابل قبول طی چند سال اخیر در کنار جان سی ریلی بوده است، این دو در دو فیلم شب‌های تالادگا (Talladega Nights) و برادرخوانده (Step Brothers) در کنار هم به ایفای نقش پردا‌خته‌اند و طرفداران آن‌ها انتظار زیادی را برای دیدن فیلم مشترک دیگری از این دو کمدین محبوب کشیده‌اند.

خوشبختانه طرفداران فرل و سی ریلی می‌توانند این دو کمدین را بار دیگر در کنار هم بزودی مشاهده کنند‌، طبق خبری که کمپانی سونی اعلام کرده است، این دو نفر قرار است در فیلمی کمدی با عنوان Holmes and Watson بازی کنند، این فیلم قرار است بازسازی براساس کتاب‌های رمزآلود و معمایی قدیمی آرتور کانن دویل در سبک کمدی باشد، فرل قرار است نقش شرلوک هلمز و سی ریلی نقش دکتر جان واتسون را در این فیلم بازی کنند. فیلم Holmes and Watson، سومین فیلم مشترک فرل و سی ریلی خواهد بود که به روی پرده‌های سینمای می‌رود. درجه سنی فیلم کمدی Holmes and Watson ظاهرا PG-13 خواهد بود و تولید آن از نوامبر امسال آغاز می‌شود. طبق برخی از شایعات، این فیلم در ابتدا برای اکران در سال گذشته در نظر گرفته شده بود، اما کمپانی برادران وارنر به دلیل شباهت این فیلم با شرلوک هلمز (Sherlock Holmes) گای ریچی، توسط این کارگردان انگلیسی تحت فشار قرار گرفت و در نهایت از ساخت این فیلم انصراف داد و حال سونی ساخت و تولید این فیلم را به دست گرفته است.

Will Ferrell and John C. Reilly

با این حال پیش از این قرار بود سومین پروژه مشترک فرل و سی ریلی فیلم دیگری باشد، این فیلم که با عنوان پروژه شب شیطانی (Devil’s Night) شناخته می‌شد، داستان دو دوست را روایت می‌کند که در شب هالووین تصمیم دارند محله خود را از نابودی و تخریب نجات دهند، با این وجود وضعیت این پروژه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بدون شک دیدن دوباره فرل و سی ریلی در کنار هم با شوخی‌های خاص خود فوق العاده خواهد بود، اما درجه سنی PG-13 می‌توانند یک نکته منفی برای این دو نفر باشد. با این حال، درجه سنی این فیلم می‌تواند برای برآورده کردن انتظارات طرفداران فرل و سی ریلی با توجه به آنچه که از آن‌ها انتظار می‌رود، کمی سخت و مشکل باشد. با این وجود، اطلاعات زیادی از فیلم Holmes and Watson در دسترس نیست و نمی‌شود در مورد آن چندان با قاطعیت صحبت کرد. با این حال زمان تولید و فیلمبرداری آن نزدیک است و طرفداران فرل و سی ریلی می‌توانند بزودی سومین فیلم مشترک این دو کمدین محبوب را مشاهده کنند.

سونی تاکنون زمان اکران مشخصی برای فیلم Holmes and Watson اعلام نکرده است، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ایتان کوئن، کارگردان و نویسنده فیلم Get Hard است. به جز فرل و سی ریلی، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تاکنون تایید و اعلام نشده است.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده