// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

توسعه نسخه جدید Warhammer بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 متوقف شد

با توجه به عرضه نسخه جدید Warhammer در ماه آینده برای پی‌سی، باندای نامکو، ناشر بازی Warhammer 40000: Eternal Crusade، اعلام کرده که توسعه این بازی بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 متوقف شده است. با زومجی همراه باشید.

آخرین ساخته استودیو تعاملی بی‌هیویر (Behavior Interactive)، توسعه دهنده Warhammer 40000: Eternal Crusade، در حال حاضر به صورت دسترسی زودتر برای رایانه‌های شخصی در شبکه استیم عرضه شده و نسخه کامل آن در تاریخ ۲ مهر ماه (۲۳ سپتامبر) عرضه خواهد شد. با این حال اعلام شده که نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 این بازی در تاریخی جدا عرضه می‌شود. متاسفانه تیم سازنده و ناشر بازی اطلاعات دقیق‌تری حول تاریخ عرضه نسخه کنسولی نسخه Eternal Crusade را منتشر نکرده است. استفن مالرونِی، از تیم سازنده بازی، در جریان یک کنفرانس خبری می‌گوید:

ما قصد داریم در تاریخ ۲ مهر، بهترین تجربه سری Warhammer را برای طرفداران این بازی بر روی رایانه‌های شخصی بوجود بیاوریم. بازی که پر از جاه‌طلبی بوده و توسط بسته‌های الحاقی متفاوت جذاب پشتیبانی خواهد شد. توقف توسعه نسخه کنسولی این بازی تصمیم سختی بود، ولی پس از عرضه خواهیم دید که این تصمیم به درستی گرفته شده زیرا شاهد بهینه خوب این بازی بر روی کنسول‌ها خواهیم بود.

متاسفانه این خبر بسیار تاسف آور است زیرا نمی‌توانیم در هنگام عرضه جهانی بازی به تجربه این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی بپردازیم.

بازی MMO شوتر Warhammer 40000: Eternal Crusade به شما اجازه می‌دهد تا به مبارزات در دو حالت PvP و PvE پرداخته و لذت یک بازی دسته جمعی با دوستانتان را تجربه کنید. هم اکنون این بازی به صورت دسترسی زودتر با قیمت ۴۰ دلار در اختیار کاربران استیم بوده و با عرضه جهانی بازی، قیمت آن به ۶۰ دلار تغییر خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده