نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

کمپانی توییچ به دنبال خرید شرکت Curse است

شرکت توییچ (Twitch)، پلتفرم استریم بازی، از قصد خودش برای خرید کرس (Curse) که یک شرکت مربوط به تکنولوژی‌های آنلاین است پرده برداری کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت کرس ده سال پیش بر پا شد و سرویس‌های مختلفی مانند ابزارهای مختص اجتماعات بازی‌های آنلاین، یک برنامه مدیریت کننده مادهای پی‌سی و انتقال صدا از طریق پروتکل اینترنتی (VOIP) امن، کرس ویس (Curse Voice)، را فرآهم آورده است. به طور کلی این شرکت ماهانه به ۳۰ میلیون کاربر در سطح سرویس‌های خودش خدمات ارائه می‌دهد. حال توییچ قصد دارد این شرکت را خریداری کند. آنها در این خصوص گفته‌اند:

ما مدت‌ها است که طرفدار کارهای انجام شده توسط شرکت کرس هستیم و می‌دانیم که عده زیادی از شما هم همین حس را دارید. همچنانکه مذاکرات ما با شرکت کرس پیش می‌رود توانستیم با تیم استثنایی آنها در بخش گیمینگ، که علایقی شبیه به ما دارند و به اندازه‌ی ما برای ارائه‌ی تجربیاتی غنی و لذت بخش‌ به اجتماعات گیمری وپشتیبانی از آنهامتعهد هستند، آشنا شویم.

بدست آودن مالکیت آنها کمک خواهد کرد تا ابزارها و منابع مورد نیاز بیشتری را در اختیار گیمرها قرار دهیم تا بتوانند به بالاترین سطح تجربه‌ی گیمینگ، مأموریت مشترک هر دو شرکت توییچ و کرس، برسند. توییچ و کرس در کنار یکدیگر به گیمرها کمک خواهند کرد تا به دیگر گیمرها متصل شده، رابطه برقرار کنند و اطلاعاتشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رایت گیمز (Riot Games)، سازنده‌ی بازی League of Legends، حدوداً یک سال پیش روی شرکت کرس سرمایه گذاری کرد. خود توییچ نیز حدوداً ۲ سال پیش توسط آمازون (Amazon) خریداری شد.


منبع MCV UK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده