// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

گرافیک نا امید کننده نسخه پی‌سی PES 17 در مقایسه با پلی استیشن 4

ویدیوی مقایسه گرافیک بازی Pro Evolution Soccer 17، خبر از مشکلات گرافیکی اصلاح نشده این بازی فوتبال برروی رایانه‌های شخصی نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وبسایت ترکیه‌ای مرلینین کازانو، با انتشار یک ویدیوی مقایسه‌ میان گرافیک بازی PES 17 برروی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی، امکانی را فراهم کرده است تا علاقمندان به هر دو پلتفرم بتوانند نیم‌ نگاهی را به ویژگی‌های بازی برروی هر دو سیستم بیاندازند. در همان ابتدا علی‌رغم آنکه رایانه‌های شخصی همواره در زمینه گرافیک و راندمان نسبت به کنسول‌ها با برتری‌هایی شناخته می‌شوند با این حال، ظاهرا کمپانی کونامی هیچگونه تلاشی را جهت بهبود وضعیت بازی PES 17 نسبت به PES 16 برروی رایانه‌های شخصی انجام نداده است. زیرا، چه در زمینه گرافیکی و چه در زمینه جزئیات قابل مشاهده -با استناد به ویدیوی زیر- به نظر می‌رسد که کنسول پلی‌استیشن 4 عملکرد بهتری را نسبت به نسخه بازی برروی رایانه‌های شخصی دارد.

با نگاهی کلی به عرق صورت بازیکنان، کیفیت موهای هر بازیکن و زمین چمن، هرچند بازی برروی پلی‌استیشن 4 بسیار زیبا به نظر می‌رسد با این حال، نسخه رایانه‌های شخصی کمی ناامیدکننده است. در نگاه کلی می‌توان تفاوت بازی برروی دو پلتفرم را، تفاوت دو نسل دانست. البته این وبسایت ترکیه‌ای جزئیاتی را از سیستمی که بازی برروی آن اجرا شده منتشر نکرده است هرچند نباید فراموش کرد که در سال گذشته نیز به دلیل مشکلات بازی PES 16 برروی پی‌سی،‌ کونامی با انتقاداتی روبرو شده بود.

|

شرکت کونامی امروز نیز سیستم مورد نیاز برای اجرای PES 17 را برروی رایانه‌های شخصی منتشر کرد. با نگاهی به سیستم پیشنهادی کونامی می‌توان گفت که این شرکت ژاپنی تغییر خاصی را نسبت به نسخه سال قبل پی‌سی نداده است. این شرکت حداقل سیستم مورد نیاز را در زمینه گرافیک، حافظه رم و پردازنده به ترتیب انویدیا جیفورس 8800، یک گیگابایت رم و پردازنده Intel Core 2 Duo با 1.8 گیگاهرتز پیشنهاد داده است. کونامی همچنین پیشنهاد می‌دهد تا برای اجرای بازی برروی بالاترین کیفیت، حداقل دارای یک کارت گرافیک انویدیا جیفورs GTX 260 یا ای‌تی‌آی Radeon HD 4850 در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و پردازنده Intel Core i3 530 باشید. در صورت علاقه می‌توانید نگاهی به لیست کامل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی PES 17 در زومجی بی‌اندازید.

با گذشت نزدیک به سه سال از انتشار کنسول‌‌های نسل هشتم،‌ رایانه‌های شخصی اکنون در زمینه راندمان و ویژگی‌های بصری از کیفیت‌ بسیار بالایی برخوردار هستند. با این حال، کونامی همچنان نسخه رایانه‌های شخصی بازی محبوب PES را مانند سال گذشته با کیفیتی پایین‌تر نسبت به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌کند.

PES 17 در تاریخ ۲۳ شهریورماه در کنار کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 نیز عرضه خواهد شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده