نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

بهنوش طباطبایی هم به جمع بازیگران فیلم «لابی» اضافه شد

محمد پرویزی، نویسنده و کارگردان فیلم لابی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که بهنوش طباطبایی هم به صف بازیگران این فیلم پیوسته است. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید. 

لابی، دومین ساخته محمد پرویزی است که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری آن در حال انجام است. فیلم‌برداری این فیلم کماکان در هتل نورتل (هتل روبه‌روی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی) در حال پیگیری است. پرویزی در تلاش است تا این فیلم را به جشنواره فیلم فجر امسال برساند. 

جدیدترین بازیگر اضافه شده به این فیلم، بهنوش طباطبایی است که قرار است به صف طویل بازیگران لابی اضافه شود. 

پیش از اضافه شدن طباطبایی، شهاب حسینی، ساره بیات، شهرام حقیقت دوست، علیرضا آقاخانی، مهداد صدیقیان، آرمان درویش، آزاده صمدی و هستی مهدوی فر بازیگرانی هستند که رو‌به‌روی دوربین این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

لابی روایت آدم‌هایی است که آمده‌اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی‌تفاوت می‌گذرند، و گاهی می‌مانند و هر مسافر قصه‌ای دارد.

با پایان یافتن مراحل فیلمبرداری لابی، این فیلم برای تدوین به دستان محمدرضا مویینی سپرده خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران عمومی لابی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد باید شاهد اکران آن در سینماها در نوروز ۹۶ باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده