نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

بازی زامبی‌ ها: مردگان قاتل به مارکت اندرویدی کافه‌ بازار می‌ آید

تیم گستران دریک (مدریک) طی ماه‌های اخیر و با همکاری نام‌های آشنا حوزه تولید و انتشار بازی‌های موبایلی، بازی‌های بسیاری را به زبان فارسی بومی‌سازی و روانه‌ی مارکت اندرویدی کافه بازار کرده است. جدیدترین این بازی‌ها، بازی زامبی ها مردگان قاتل است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی استودیو مدریک، طی ماه‌های آینده، چند بازی بزرگ و نام آشنای دیگر به‌واسطه‌ی تیم گستران دریک به کافه بازار خواهند آمد. اولین بازی، Zombie Frontier 3 خواهد بود که نسخه‌ی بومی‌سازی آن با نظر تیم توسعه‌دهنده، «زامبی‌ها: مردگان قاتل» نام خواهد بود. در توضیحات این عنوان آمده است:

یک نوع ویروس دنیا را به پایانش نزدیک کرده، جنگ برعلیه مردگان شروع شده و مردم در خطر شروع یک مبارزه خونین قرار گرفته‌اند و شما به عنوان یکی از معدود بازماندگان در تلاش برای زنده ماندن، وظیفه دارید که خیابان‌ها را از زامبی‌ها پاک‌سازی کنید و راه بقای خود ر با پشت سر گذاشتن مراحل چالش بر انگیز و پر خطر به پایان برسانید.

فرار از مرگ یک بازی اکشن اول شخص است که اگر شما هم طرفدار بازی‌های هیجان انگیز باشید به هیچ عنوان نمی‌توانید آن را از دست بدهید. انگشتت را از روی ماشه بر ندار، چون قرار است در این دنیای ویروس زده و پر خطر حسابی برای بقا تلاش کنید. مهارت‌هایتان را به عنوان قاتل مردگان متحرک ارتقاء بدهید.

اسلحه‌خانه را با اسلحه‌هایی مثل شات‌گان‌ها  و مسلسل‌های گوناگون گسترش بده و از مهارت‌هایت برای کشتن مردگان در مرحله‌های پر از هیجان و ترسناک بازی استفاده کن. با تجربه کردن بخش‌های متفاوت و خونین بازی برای بقای خود مبارزه کنید. در مرحله‌های نبرد نهایی حسابی خون راه بیاندازید، مهارت‌های هدفگیری‌تان را در ماموریت‌های تک تیراندازی امتحان کنید و بازمانده‌های ویروس زده را در ماموریت‌های پشتیبانی در سراسر جهان به جاهای امن راهنمایی کنید. از سواحل استوایی گرفته تا زمین‌های خاکی همه جا میدان نبرد شما است.

پیرو قرارداد رسمی گستران دریک با تیم FTgames گیمرهای ایرانی می‌توانند با اعتبار کافه‌بازاری و یا حتی کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب خود، الماس‌های بازی را به ریال خریداری کنند.

بازی تا کمتر از چند هفته‌ی دیگر در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر بازی را مشاهده کنید:

زامبی‌ها مردگان قاتل


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده