// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

اسکوئر انیکس برنامه‌ ای برای عرضه بازی Nier: Automata بر روی سایر پلتفرم ها ندارد

در ادامه اخبار حول تایید شدن بازی Nier: Automata برای رایانه‌های شخصی، تهیه کننده بازی اعلام کرده که برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی ایکس‌باکس وان و نینتندو NX ندارد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش خواندیم که اسکوئر انیکس، ناشر بازی Nier: Automata، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 اعلام کرد که این بازی علاوه بر پلی‌استیشن 4 بر روی رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شد. همچنین در آن خبر شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر این‌که بدلیل پشتوانه خوب این بازی و چند پلتفرمه بودن نسخه قبل، شاهد عرضه این بازی بر روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و نینتندو NX هم خواهیم بود.

طی صحبت‌هایی که با یُسوکه سایتو، تهیه کننده بازی Nier: Automata، صورت گرفته وی اعلام کرده که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی Nier: Automata بر روی ایکس‌باکس وان و نینتندو NX ندارد. البته در صورت موفقیت جهانی این بازی امکان دارد در آینده شاهد عرضه بازی روی سایر پلتفرم‌ها نیز باشیم. به عبارتی درصد رخ دادن این اتفاق هیچوقت صفر نیست و احتمالات همیشه وجود دارند.

سایتو در ادامه حرف‌هایش به این نکته اشاره کرد که نسخه پی‌سی بازی از همان ابتدای کلید خوردن پروژه در نظر گرفته شده بود و توسط تیم اصلی پلاتینوم گیمز، توسعه دهنده بازی Nier: Automata، در حال ساخت است. از این رو کاربران اصلان نیازی نیست نگران کیفیت اجرایی این بازی باشند.

بازی Nier: Automata در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده