// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

با بازی کردن Deus Ex Go، در Deus Ex: Mankind Divided امتیاز مهارت دریافت کنید

طبق اعلام اسکوئر انیکس شما می‌توانید با انجام بازی موبایل Deus Ex Go و اتمام ۴ ماموریت‌ تعیین شده، اقدام به دریافت کیت‌های پراکسیس (Praxis) برای استفاده در نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided کنید.

با انتشار بازی Deus Ex Go برروی پلتفرم اندروید و iOS، اکنون اسکوئر انیکس از اعلام کرده که با اتمام این بازی، گیمر‌ها می‌توانند ۵ کیت پراکسیس برای استفاده در Deus Ex: Mankind Divided دریافت کنند.

کیت‌های پراکسیس آیتم‌های مصرفی هستند که به بازیکنان امتیاز مهارت (Skill Point) را جهت استفاده در درخت تقویت توانایی‌ها اعطا می‌کنند. بازی Deus EX Go در کل پنج عدد از این کیت‌‌ها را به ترتیب ۲ عدد برای اتمام حالت داستانی و یک عدد برای اتمام تمام مراحل در وضعیت Mastermind (اتمام مراحل با تعداد حرکات تعیین شده) در دسترس قرار می‌دهد. دو کیت پراکسیس دیگر مربوط به اتمام مجموعه اولیه و ثانویه معماهای هفتگی می‌شود.

Deus EX Go

برای دریافت کیت‌های پراکسیس، در مرحله اول باید برای ثبت نام در سایت اسکوئر انیکس اقدام کنید. سپس، در ادامه ایمیل و رمز عبور خود را در بازی Deus EX Go‌ وارد کرده و در کنار تجربه بازی، سعی کنید تا مراحل را با کمترین تعداد حرکات به اتمام برسانید. زمانی که بازی Mankind Divided منتشر شد؛ شما می‌توانید با وارد کردن Square Enix ID خود برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخص، کیت‌های پراکسیس آزاد شده را در بازی استفاده کنید. متاسفانه در حال حاضر پاداش‌های فوق قابل استفاده برروی پلی‌استیشن 4 نخواهند بود. علی‌رغم ارسال پیام به اسکوئر انیکس توسط سایت خبری گیم‌اسپات پیرامون دلایل عدم ارائه پاداش‌های فوق به بازیکنان پلی‌استیشن 4، این شرکت ژاپنی تا زمان نگارش این خبر پاسخی را ارائه نکرده است.

بازی Deus Ex Go اکنون برروی دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. Deus Ex: Mankind Divided، دیگر بازی اسکوئر انیکس هفته جاری در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده