// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

ویدیوی گیم پلی Gran Turismo Sport جاده رالی جدیدی را نشان می دهد [گیمزکام 2016]

دو ویدیوی جدید از دمو بازی Gran Turismo Sport در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 در کشور آلمان منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

غرفه سونی در  گیمزکام 2016 در کنار بازی‌های دیگر شاهد حضور دمویی از بازی Gran Turismo Sport بود که اکنون دو ویدیوی جدید از تجربه این دمو توسط برخی از بازدیدکنندگان منتشر شده است. در یکی از این ویدیوی‌ها شاهد نمایش جاده رالی با نام Fisherman's Ranch هستیم. جاده‌ای در محیطی نیمه کویری که از لحاظ طراحی زیبا به نظر می‌رسد.

علاوه بر جاده رالی، ویدیویی دیگر نیز از پیست کلاسیک Nürburgring Nodschleife منتشر شده است. در این ویدیو نیز تصاویری ۹ دقیقه‌ای را از یک رقابت کامل میان خودروهای مختلف شاهد هستیم که گرافیک و گیم‌پلی زیبایی را ارائه می‌دهد. البته توجه داشته باشید که هر دو ویدیو به صورت رسمی نبوده و توسط دوربین جانبی و از روی نمایشگر ضبط شده است.

طبق اعلام سونی و کازونوری یامائوچی، کارگردان Gran Turismo Sport، این بازی مسابقه‌ای در هنگام عرضه شامل ۱۴۰ خودرو و ۱۹ منطقه با ۲۷ طرح‌بندی (layouts) متفاوت خواهد بود. البته یامائوچی وعده داده است که با انتشار متوالی بسته‌های الحاقی خودرو‌های بازی در نهایت به ۴۰۰ تا ۵۰۰ عدد افزایش پیدا کند. Gran Turismo Sport در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۵ آبان ۱۳۹۵) در ایالات متحده و آمریکا و در تاریخ ۲۸ آبان در کشور انگلستان به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

جاده رالی Fisherman's Ranch:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

پیست کلاسیک Nürburgring Nodschleife:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده