// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Rocket League تا به حال ۷ میلیون نسخه فروش کرده است

بنظر می‌رسد بازی ورزشی مسابقه‌ای Rocke League همینطور به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد. فروش این بازی به ۷ میلیون نسخه رسید. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش خبری منتشر شد که بازی Rocket League از زمان عرضه تا ماه ژوئن میلادی توانسته ۵ میلیون نسخه فروش کند. حال با گذشت ۲ ماه از این خبر، استودیو سایونیکس (Psyonix)، سازنده بازی Rocket League، اعلام کرده فروش کلی این بازی بر روی سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به ۷ میلیون نسخه رسیده است. به عبارتی فروش دو میلیون نسخه در ۲ ماه که واقعا آمار خوبی است. همچنین در ادامه این خبر استودیو سایونیکس اعلام کرده که بین این سه پلتفرم، پلی‌استیشن 4 بیشترین آمار فروش Rocket League را در اختیار دارد.

در دیگر گزارش استودیو سازنده از بازی Rocket League، اعلام شده بود که کاربران این بازی به ۲۰ میلیون کاربر رسیده است. شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 را رایگان شدن‌اش در جریان بازی‌های رایگان ماه برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس باشد که توانست مخاطبین زیادی را جذب خود کند. در فروش کلی بازی Rocket League با در نظر گرفتن بسته‌های الحاقی و افزونه‌های بازی در مجموع، Rocket League توانسته است بیش از ۱۱۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. همچنین این بازی در ماه سپتامبر میلادی از یک بسته الحاقی جدید بهره‌مند خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده