نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

تصاویر جدیدی از سریال Westworld منتشر شد

شبکه HBO تصاویر جدیدی را از سریال جدید و مورد انتظار خود به نام وست‌ورلد (Westworld) منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به پایان راه خود نزدیک می‌شود و فصل هفتم این سریال با کمی تاخیر در تابستان سال آینده به روی آنتن خواهد رفت. با این این شبکه HBO در نظر دارد در پاییز امسال، سریال پر هزینه دیگر و جدید خود به نام Westwolrd را پخش کند، این سریال براساس فیلمی به نام Westworld محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، ساخته می‌شود و داستان آن در یک پادآرمان‌شهر و سرزمین خیالی روایت می‌شود که یک کمپانی تصمیم به ساخت یک پارک تفریحی مکانیکی در دوران وسترن که در آن ربات‌ها زندگی می‌کنند، می‌‌گیرد.

شبکه HBO اخیرا تعداد زیادی تصاویر از فصل اول سریال Westwolrd منتشر کرده است که در این تصاویر تمام شخصیت‌های اصلی این سریال از جمله دکتر رابرت فورد با بازی آنتونی هاپکینز، مرد سیاه پوش با بازی اد هریس و دولورس آبرناتی با بازی ایوان ریچل وود، را می‌توان مشاهده کرد. همچنین در تصاویر دیگر با برخی از شخصیت‌های جدید این سریال آشنا می‌شویم و در چند تصویر دیگر فضای پارک تفریحی و جایی که اتفاقات سریال در آن قرار است رخ دهد را می‌توان مشاهده کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

شبکه HBO چندی پیش اعلام کرد، پس از سال‌ها مشکلاتی که بر سر ساخت و توسعه این سریال از جمله تغییرات در تیم اصلی نویسندگان سریال و تاخیر در زمان فیلمبرداری آن داشت، سرانجام پخش سریال Westwolrd را از روز یکشنبه ۲ اکتبر (۱۱ مهر) امسال آغاز می‌کند. علاوه بر هاپکینز، هریس و ریچل وود، بازیگران دیگری چون جفری رایت، جیمز مارسدن، تندی نیوتون، شنون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنز و کلیفتون کالینز جونیور در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان، که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) و تهیه کنندگی و نویسندگی سریال مظنون (Person of Interest) را بر عهده داشته است، به همراه لیزا جوی کار نوشتن فیلمنامه این سریال و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. این سریال قرار است در ۱۰ قسمت به روی آنتن برود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده