// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

یکی از بازی های رایگان ماه سپتامبر ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

طبق اعلام وبسایت میجر نیلسون، بازی Earthlock: Festival of Magic اولین بازی رایگان ماه سپتامبر برای دارندگان اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد در قالب خدمات Games with Gold خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

لری هرب، از کمپانی مایکروسافت که با نام میجور نیلسون نیز شناخته می‌شود، در تازه‌ترین اعلام خود پیرامون بازی‌های ماه آینده میلادی خدمات Game With Gold از انتشار رایگان Earthlock: Festival of Magic برای مشترکین گلد ایکس‌باکس لایو خبر داده است. Earthlock، جدیدترین ساخته استودیو اسنوکستل گیمز (Snowcastle Games) یک بازی فانتزی نوبتی با عناصر نقش‌آفرین است که در جهانی به نام آمبرا (Umbra) روایت می‌شود، آمبرا، «سیاره‌ای مرموز، زیبا اما خشن است که از توقف چرخش آن هزاران سال می‌گذرد». در این بازی با یک جوینده با نام آمون همراه می‌‌شویم که در ماجراجویی خود با موجودی ترکیب شده از خوک، خرگوش و خفاش آشنا می‌شود. علاوه بر ایکس‌باکس وان، Earthlock در روز ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای رایانه‌های شخصی و استیم عرضه خواهد شد.

لری هرب با ارسال یک توئیت رسما ارائه رایگان این بازی را اعلام کرد:

نگاهی دزدکی به ماه آینده Games With Gold: یکی بازی‌ها، Earthlock: Festival Of Magic از اسنو‌کستل خواهد بود.

بازی‌های دیگر خدمات Games With Gold متعاقبا طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. مایکروسافت در ماه جاری بازی‌های Warriors Orochi 3 (از ۱ تا ۳۱ آگوست) و WWE 2K16 (از ۱۶ آگوست تا ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور)) را برای ایکس‌باکس وان و بازی Beyond Good & Evil HD (از ۱۶ تا ۳۱ آگوست) را برروی ایکس‌باکس 360 به صورت رایگان به مشترکین ایکس باکس لایو گلد ارائه کرده است. نکته مهم در این میان، قابلیت اجرای بازی‌های رایگان ایکس‌باکس 360 برروی کنسول ایکس‌باکس وان در قالب برنامه Backward Compatibility است.

طبق اعلام توسعه‌دهندگان، Earthlock: Festival of Magic در کنار کنسول نسل هشتم مایکروسافت و رایانه‌های شخصی، در اسرع وقت برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و Wii U نیز منتشر خواهد شد؛ هرچند هنوز تاریخ رسمی عرضه برای سایر کنسول‌ها اعلام نشده است. اسنوکستل به دنبال راه‌اندازی کمپین کیک‌استارتر Earthlock، یک بودجه ۱۷۸ هزار دلاری را جمع‌آوری کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده