// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بسته Bespin بازی Star Wars: Battlefront آخر هفته جاری رایگان خواهد شد

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به بازی Star Wars: Battlefront هستید و میل دارید بسته‌ی الحاقی Bespin آن را تجربه کنید، می‌توانید آخر همین هفته‌ی میلادی این کار را انجام دهید. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Star Wars: Battlefront، محصول کمپانی دایس، اینکه بسته‌ی الحاقی Bespin این بازی جذاب آخر همین هفته برای مدت زمان محدودی بصورت رایگان قابل اجرا خواهد شد. پس اگر پیش از این در خرید این بسته مردد بوده‌اید، می‌توانید با اجرای رایگان آن تصمیم خود را نهایی کنید. برای تجربه‌ی رایگان این بسته باید خود بازی اصلی را داشته باشید و همچنین دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز به ترتیب باید در سرویس‌های ایکس‌باکس لایو گُلد و پلی‌استیشن پلاس عضو باشند. هنوز از محدودیت‌های احتمالی اجرای رایگان این بسته خبری منتشر نشده است. پیش‌تر و در دوره‌ی اجرای رایگان بسته‌ی Outer Rim شما قادر بودید تمامی نقشه‌ها و سبک‌های بسته را بازی کنید اما برای استفاده از تمامی اسلحه‌های آن نیازمند داشتن خود بسته بودید.

بسته‌ی الحاقی Bespin که در ماه ژوئن منتشر شد، موارد جدیدی را از جمله یک قهرمان و یک تبهکار در نقش‌های «Lando Calrissian» و «Dengar» و همچنین نقشه‌های جدید در شهر هوایی «بسپین» اضافه کرد. علاوه بر این موارد یک خودروی جدید موسوم به «Cloud Car»، سلاح‌های جدید و کارت‌های ستاره‌ای (Star Cards) از جمله سایر موارد اضافه شده توسط این بسته بودند. علاوه بر آخر این هفته، بسته‌ی الحاقی Bespin بار دیگر بصورت رایگان در تاریخ ۲۲ تا ۲۸ شهریور ماه (۱۲ تا ۱۸ ماه سپتامبر) قابل اجرا خواهد بود. این بسته به قیمت ۱۵ دلار بصورت تکی و به عنوان بخشی از Season Pass پنجاه دلاری بازی قابل خریداری است. این دومین بسته‌ی الحاقی پولی بازی Star Wars: Battlefront است که پس از بسته‌ی Outer Rim که در ماه مارس منتشر شد، عرضه شده است. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی محبوب با نام Death Star در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. همچنین مطلع شدید که بسته‌ی الحاقی چهارم آن نیز که Rogue One: Scarif نام دارد و بر اساس فیلم Star Wars: Rogue One ساخته خواهد شد، در تعطیلات کریسمس سال جاری منتشر خواهد شد. در مورد سایر اخبار مربوط به این بازی نیز می‌توان به فروش فوق‌العاده‌ی ۱۴ میلیون نسخه‌ای آن و تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سری جنگ ستارگان و همچنین تایید شدن خبر ساخت ادامه‌ی این بازی اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده