// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

فروش چهار برابری پلی استیشن 4 نسبت به ایکس باکس وان در آلمان

آمار فروش پلی‌استیشن 4 در آلمان منتشر شده که براساس آن، این کنسول ۴ برابر فروش بیشتری نسبت به ایکس‌باکس وان دارد. با زومجی همراه باشید.

به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2016 آماری جالب از فروش دو کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در آلمان منتشر شده است. بنظر می‌رسد کنسول سونی در آلمان نیز توانسته همانند آمریکا در آمار کلی، بر فروش کنسول مایکروسافت برتری کامل داشته باشد.

طبق ترجمه آمار یک سایت آلمانی توسط کاربر سایت NeoGAF، فروش کلی کنسول پلی‌استیشن 4 حدود چهار برابر کنسول ایکس‌باکس وان بوده است. پلی‌استیشن 4 از زمان عرضه توانسته ۳.۲ میلیون دستگاه بفروش برساند. این رقم در حالی است که ایکس‌باکس وان ۷۱۰ هزار دستگاه بفروش رسانده است. جالب‌ترین بخش این خبر این است که فروش کنسول نینتندو Wii U در آلمان با برابر ۷۵۰ هزار دستگاه است و این نشان می‌دهد که این کنسول در آلمان طرفداران بیشتری نسبت به ایکس‌باکس وان دارد.

حال اگر به سراغ آمار فروش سال جاری میلادی برویم، شاهد شرایطی مثل قبل در بین پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هستیم. کنسول سونی با فروش ۴۶۰ هزار دستگاه از رقیب خود با فروش ۱۰۵ هزار دستگاه جلوتر است. همچنین کنسول نینتندو Wii U نیز در سال جاری میلادی توانسته ۶۰ هزار دستگاه در آلمان بفروش برساند.

با تمام این تفاسیر کنسول ایکس‌باکس وان در آمار فروش ماه جولای میلادی گروه NPD توانست رتبه اول را در آمریکا به خود اختصاص دهد. بنظر می‌رسد مایکروسافت این برتری را باید مدیون عرضه کنسول ایکس‌باکس وان S باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده