// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر گیم پلی بازی Dishonored 2 [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، تریلر جدیدی از بازی Dishonored 2، محصول آرکین استودیوز منتشر شده که خشونت بالای این بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

بازی Dishonored 2 بطور کلی در مورد انتخاب است. انتخاب‌هایی که یکی از آنها در جدیدترین تریلر این بازی نشان داده می‌شود. این انتخاب خشونت است. کمپانی بتسدا، ناشر این بازی، در جدیدترین تریلری که از آن در جریان نمایشگاه GamesCom 2016 منتشر کرده، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از قابلیت‌های شخصیت بازی، دشمنان را بطور خشونت آمیزی تکه تکه کرد! این تریلر که می‌توانید آن را در میانه‌ی مطلب مشاهده کنید از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول شخصیت بازی را در حالی نشان می‌دهد که به موجودی شبیه به سایه تبدیل شده و بصورت کاملا مخفیانه بر روی زمین می‌خزد و خود را به نزدیکی چند نگهبان می‌رساند. وی پس از رسیدن به نگهبان،‌ بطور وحشتناکی او را گرفته و پای او را از تنش جدا می‌کند! بخش بعدی تریلر که قابلیت جا‌به‌جا شدن و تحرک شخصیت را به تصویر می‌کشد، وی را در حالی که با استفاده از تفنگ و خنجر یکی از دشمنان روباتی خود را از پا در می‌آورد، نشان می‌دهد.

بازی Dishonored 2 تغییرات نسبتا زیادی را به این سری اضافه می‌کند. شاید بتوان اصلی‌ترین آنها را امکان بازی در نقش شخصیت نسخه‌ی اول بازی، یعنی «Corvo» یا دختر وی و همچنین ملکه‌ی دنیای بازی، یعنی «Emily Kaldwin» دانست. هر یک از این دو شخصیت قابلیت‌ها و توانایی‌های متفاوت و مختص به خود را دارند. تاریخ انتشار بازی Dishonored 2 در ۲۱ آبان ماه (۱۱ ماه نوامبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده