// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

تماشا کنید: ویدیویی جدید از بازی Vampyr منتشر شد [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، ویدیویی جدید از بازی Vampyr منتشر شد که اطلاعات جالبی در رابطه با این بازی را به نمایش می‌گذارد. با زومجی و مشاهده این ویدیو زیبا همراه باشید.

استودیو سرگرمی‌های دونت‌ناد (Dontnod Entertainment)، سازنده بازی Vampyr، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، ویدیویی جدید از این بازی اکشن نقش‌آفرینی را منتشر کرد. در جریان این نمایش، اطلاعات جالبی حول شخصیت‌ها و داستان بازی به نمایش گذاشته شد.

در بازی Vampyr بر خلاف آخرین ساخته این استودیو، سازنده سعی بر ساخت یک بازی اکشن داستان‌محور همانند آخرین ساخته‌ آن‌ها یعنی Life is Strange خواهد داشت و در طول بازی، می‌توانید شاهد رد و بدل شدن یک سری دیالوگ بین شخصیت‌های بازی باشید. شخصیت بازی جاناتان رِید نصف خون‌آشام و نصف انسان بوده هم در طول روز و هم در شب می‌توانید به بازی کردن بپردازید. ولی از آن‌جایی که خون‌آشام‌ها به تغذیه کردن نیاز دارند، از این‌رو بازی کردن در شب می‌تواند از اکشن بالاتری برخوردار باشد. جاناتان رید دکتری که در لندن سال ۱۹۱۸ میلادی قصد دارد تا تحقیقات خود را بر روی خون انسان‌ها و خون‌آشام‌ها برای رسیدن به هدفش انجام دهد.

همانطور که قبلا گفته شدن دیالوگ محور بودن یکی از اساس Vampyr بوده و بر اساس دیالوگ‌های پیش‌روی و انتخاب‌اشان می‌توانید خود را یک شخصیت خوب یا یک شخصیت بد جلوه دهید. طبق گفته سازندگان این نوع رفتارها بر نوع روایت داستان شخصیت جاناتان رید تاثیر خواهد گذاشت.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای این بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص نشده است.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده