// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

Quake Champions را بدون استفاده از قابلیت های قهرمان می‌ توانید بازی کنید [گیمزکام 2016]

طبق مصاحبه تیم ویلیتس با سایت گیم‌اسپات در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، بنظر می‌رسد بازیکنان بازی Quake Champions می‌توانند از توانایی‌های قهرمان خود نیز استفاد نکنند. با زومجی همراه باشید.

از زمان معرفی بازی Quake Champions طی نمایشگاه E3 2016 تا به الان، اخبار مهمی حول این بازی منتشر شده است. از هایپ شدن طرفداران برای تجربه بازی تا اضافه شدن قهرمانان برای اولین بار در این سری و همچنین سریع‌تر شدن گیم‌پلی بازی نسبت به گذشته، گوشه‌ای از اخباری است که تا به حال در مورد ساخته جدید اید سافتور، استودیو سازنده Quake Champions، منتشر شده است.

در جریان مصاحبه تیم ویلیتس، مدیر پروژه Quake Champions با سایت گیم‌اسپات در نمایشگاه گیمزکام 2016، وی از یک سری ویژگی‌های افزودنی برای این بازی صحبت کرد. حال خیلی از طرفداران دوست دارند بدانند چه ویژگی‌هایی می‌تواند به این بازی شوتر مسابقه‌ای که شباهتی به شوترهایی نظیر Overwatch دارد، اضافه شده است. مصاحبه کننده از وی پرسید که آیا ویژگی در بازی قرار داده شده که به مخاطب اجازه دهد بدون استفاده از قابلیت‌های قهرمان خود به بازی کردن بپردازد؟ به عبارتی گزینه‌ای در تنظیمات که بتواند توانایی‌های قهرمانان بازی را غیرفعال کرده و همگی از طریق مهارت و قابلیت فیزیکی قهرمان خود به بازی کردن بپردازند. تیم ویلیتس در این باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازی را ارائه می‌دهیم که مخاطبین آن را می‌خواهند. از طریق حالت «بازی شخصی سازی» (Custom Game) می‌توانید توانایی‌های قهرمان‌ها را غیرفعال کرده و علاوه‌بر آن یک مسابقه مطابق میل خود را شخصی سازی کنید. حتی اگر می‌خواهید استفاده از خود قهرمان‌ها را نیز غیرفعال کنید مشکلی نیست، گزینه مربوطه موجود بوده و براحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

بنظر می‌رسد در کنار بخش رقابتی بازی که به شما اجازه می‌دهد از تمام توانایی‌های قهرمانان استفاده کرده و با آن‌ها به بازی کردن بپردازید، بخش بازی شخصی سازی شده هم در نظر گرفته شده که بازیکنان می‌توانند مطابق میل خود به بازی کردن بپردازند. با این حال تیم ویلیتس بر این تاکید دارد که حتی یک بار هم شده با قهرمانان به بازی کرده و به آن‌ها فرصت دهید تا خود را نشان دهند! وی در این باره می‌گوید:

من واقعا بر این باورم که قهرمانان بازی به تجربیات شما در بازی کردن Quake Champions می‌افزاید. پایه و اساس بازی کردن یک بازی شوتر مسابقاتی با بازی کردن قهرمان‌ها یا بدون بازی کردن آن‌ها یکی است. به عبارتی اگر شما از قهرمانان بازی استفاده کنید بدین معنا نیست که باید سبک و سیاق بازی کردن خود را تغییر دهید. فقط در این بین یک سری توانایی‌هایی وجود داشته که می‌توانند باعث بوجود آمدن یک سری استراتژی جنگی برای شما شوند.

بازی Quake Champions در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده