// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

امکان اضافه شدن بسته‌ های الحاقی پولی به بازی No Man's Sky

شان ماری، کارگردان استودیو هلو گیمز (Hello Games)، طی یک مصاحبه اعلام کرده که امکان دارد در آینده شاهد عرضه بسته‌های الحاقی پرداختی برای بازی No Man's Sky باشیم. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیر کارگردان بازی No Man's Sky، بنظر می‌رسد شان ماری به این نکته اشاره که همیشه شاهد عرضه بروزرسانی‌ها و افزونه‌های رایگان برای بازی تازه عرضه شده No Man's Sky نخواهیم بود. به عبارتی بنظر می‌رسد شان ماری علاقه دارد بسته‌های الحاقی پرداختی برای بازی عرضه کند. وی در این باره می‌گوید:

شاید در آینده دلایلی بوجود آیند تا دیگر نتوانیم سیاست‌های فعلی را پیش برده و مجبور شویم سیاست‌های جدیدی را پیاده سازی کنیم.

در آخرین اخبار از این بازی هلوگیمز اعلام کرده که بزودی طی یک بروزرسانی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 قابلیت ساخت پایگاه و بارکش‌های غول پیکر را بدست خواهید آورد. متاسفانه هنوز اطلاعات تکمیلی از تاریخ عرضه این بروزرسانی منتشر نشده است. هچنین ماری اعلام کرده که یک بروزرسانی برای این بازی تعبیه شده که کاربران را بسیار خوشحال خواهد کرد. شاید ارتباطی بین این دو بسته الحاقی وجود داشته باشد. در انتها شان ماری اعلام کرده اگر به دنبال یک بخش چندنفره یا PVP برای بازی No Man's Sky هستید باید بگویم که No Man's Sky باز‌ی‌ای نیست که بتواند از این بخش‌ها استفاده کند.‌


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده