// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

نسل جدید کارت گرافیک TITAN X با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شد

انویدیا چندی پیش نسل جدید کارت گرافیک GTX TITAN خود را مبتنی بر معماری پاسکال معرفی کرد و حال این کارت با قیمت ۱۲۰۰ دلاری به بازار عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

حدود دو هفته پیش خبری خواندیم از معرفی نسل جدید کارت گرافیک TITAN X که مبتنی بر معماری پاسکال ساخته شده است. این کارت گرافیک ۱۱ ترافلاپسی دارای ۳۵۸۴ هسته CUDA بوده و ۱۲ گیگابایت حافظه گرافیکی دارد. حال انویدیا این کارت گرافیک را به صورت رسمی در بازار عرضه کرده و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند.

بر خلاف سایر کارت گرافیک‌های سری TITAN، نسخه جدید مبنی بر معماری پاسکال را فقط می‌بایست از فروشگاه انویدیا سفارش دهید. با این حساب شاهد عرضه این کارت گرافیک‌ها توسط سایر کمپانی‌ها نظیر ایسوس یا ام‌اس‌آی نخواهیم بود. همچنین در سایر خرده فروشی‌های آنلاین این کارت گرافیک برای فروش قرار داده نشده است. با این حساب بنظر می‌رسد تا عرضه بنچمارک‌های این کارت گرافیک باید مدتی صبر کرد. زیرا نسخه مخصوص منتقدان نیز فرستاده نشده است.

کارت گرافیک جدید TITAN X مبنی بر معماری پاسکال ۱۲۰۰ دلار در آمریکا، ۱۰۹۹ پوند در بریتانیا و ۱۳۰۰ الی ۱۳۵۰ یورو در اروپا قیمت دارد. این کارت گرافیک جدید نسبت به نسخه قبلی خود ۶۰ درصد سریع‌تر است.


منبع Kitguru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده