// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

بزودی مشکلات نسخه رایانه های شخصی Marvel: Ultimate Alliance حل خواهد شد

با گذشت چند روز از عرضه بازی Marvel: Ultimate Alliance، استودیو مارول گیمز، سازنده این بازی، اعلام کرده که بزودی مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی حل خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

نسخه بازسازی شده بازی Marvel: Ultimate Alliance چند روز پیش عرضه شد. با این حال نسخه رایانه‌های شخصی این بازی شدیدا از پورت بد و غیرقابل قبولی رنج می‌برد. حال پس از گذشت چند روز بیل روزمن، کارگردان بازی‌های مارول گیمز، در توئیت جدید خود اعلام کرده این مشکلات را با اکتیویژن در میان گذاشته و بزودی شاهد عرضه اولین بسته الحاقی شخصیت‌های بازی و رفع مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی طی یک بروزرسانی خواهیم بود. همچنین وی قول داده جزئیات بیشتر را طی روزهای آینده منتشر خواهد کرد. 

مشکل اساسی نسخه اول این بازی با رایانه‌های شخصی این است که بازی به سختی از کنترلر‌های جدید پشتیبانی می‌کند و بدلیل یک سری مشکلات، از یک API خیلی قدیمی و تاریخ گذشته استفاده می‌کند. همچنین نسخه دوم بازی نیز مشکلاتی را دارا است که در نوع خود به پای نسخه اول نمی‌رسد! در نسخه دوم بیشترین مشکلات مربوط به صدای بازی است که ظاهرا در بعضی از قسمت‌های بازی صدا برای مدتی قطع می‌شود.

به نظر می‌رسد که این مشکلات بزودی حل می‌شوند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده