// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

تصویر جدید فیلم سینمایی Fantastic Beasts and Where To Find Them منتشر شد

در حالی که بیش از سه ماه تا اکران فیلم سینمایی موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them)، فیلم فرعی مجموعه هری پاتر باقی مانده است، کمپانی برادران وارنر تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرد.

ماه نوامبر مصادف است با بازگشت به دنیای جادویی جی.کی.رولینگ در قالب فیلم سینمایی موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها. این بار دیگر شاهد حضور «هری پاتر»، «هرمیون گرنجر» و «رون ویزلی» نبوده و در عوض همراه با «نیوت اسکمندر» (ادی ردمین)، جادوگر بریتانیایی در جستجوی موجودات شگفت‌انگیزی خواهیم بود که از چمدان او در شهر نیویورک رها شده‌اند. حال کمپانی برادران وارنر، ناشر فیلم سینمایی Fantastic Beasts and Where To Find Them تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

در تریلر منتشر شده از این فیلم در نمایشگاه کامیک کان 2016، نه تنها با تعدادی از موجودات شگفت‌انگیز آشنا شدیم، بلکه برای اولین بار فضا تاریک فیلم را مشاهده کردیم که فقدان آن در نمایش‌های قبلی به شدت حس می‌شد. در جدیدترین تصویر فیلم سینمایی Fantastic Beasts and Where To Find Them، نیوت و «تینا گلدستین» (کاترین واترستون) را مشاهده می‌کنیم که در کنگره سحر و جادو ایالات متحده آمریکا (معادل آمریکایی وزارت سحر و جادو در بریتانیا) مخفی شده‌اند. در تصویر مشخص نیست که این دو شخصیت از ترس چه چیزی یا چه کسی مخفی شدن را انتخاب کرده‌اند، اما با استناد به نمایش‌های متعدد این فیلم می‌توان پیش‌بینی که این تصمیم مطمئنا با رها شدن محتویات چمدان نیوت و آشوب به پا شده توسط آن‌ها مرتبط است. تصویر جدید فیلم سینمایی موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

Fantastic Beasts and Where to Find Them

موجودات رها شده از چمدان جادویی تنها تهدیدی نیست که نیوت و تینا را دنبال می‌کند. زیرا گروهی موسوم به انجمن بشردوست نیو سلیم (New Salem Philanthropic Society) عهد بسته‌اند که دنیا را از وجود هرگونه جادو و جادوگر پاک‌سازی کنند. برهمین اساس تلاش کنگره سحر و جادو ایالات متحده آمریکا برای مخفی نگه‌داشتن هرگونه اتفاق و رخداد مرتبط با سحر و جادو قابل توجیه است. دیوید یتس، کارگردان فیلم سینمایی Fantastic Beasts and where to Find Them، که تجربه کارگردانی ۴ فصل مجموعه هری پاتر را در کارنامه دارد، درباره ویژگی‌های منحصر بفرد این فیلم می‌گوید:

جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها داستانی تازه از حضور یک مرد بریتانیایی در نیویورک را روایت می‌کند و تقابل دو فرهنگ بسیار هیجان‌انگیز است زیرا در دنیای جادوگری آمریکایی قوانین و سیاست‌های متفاوتی وجود دارد.

Fantastic Beasts and Where to Find Them

با قضاوت براساس نمایش‌های اولیه فیلم سینمایی Fantastic Beasts and where to Find Them تصور می‌شد که با فضایی شاد و متفاوت نسبت به مجموعه هری پاتر روبه‌رو هستیم، اما این فیلم در نهایت نیمه تاریک خود را به نمایش گذاشت. شاید هیچگاه شخصیت منفی همانند «لرد ولدمورت» در فیلم حضور نداشته باشد، اما بدون شک وجود یک گروه تندرو و مخالف سحر و جادو به خودی خود تهدید بزرگی تلقی می‌شود.

فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها به کارگردانی دیوید یتس، نویسندگی جی.کی.رولینگ و حضور بازیگرانی از جمله ادی ردمین (نیوت اسکمندر)، کاترین واترستون (تینا گلدستین)، دن فوگلر (جیکوب کوالسکی)، کالین فارل (پرسیوال گریوز)، سامانتا مورتون (مری لو) و ازرا میلر (کریدنس) در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) در بریتانیا اکران خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده