// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تماشا کنید: مجسمه جدیدی از بازی Assassin's Creed 3 معرفی شد

روز گذشته کمپانی یوبی‌سافت با انتشار ویدیویی در وبلاگ خود از مجسمه جدید شخصیت «کانر» از بازی Assassin's Creed 3 رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Assassin's Creed III در سال ۲۰۱۲ به دست استودیو یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط کمپانی یوبی‌سافت روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، رایانه‌های شخصی و Wii U منتشر شد. این بازی که لقب پنجمین بازی بازی سری اساسینز کرید را یدک می‌کشد، حوادث انقلاب آمریکا در سال‌های ۱۷۵۴ تا ۱۷۸۳ را در قالب «کانر» جد «دزموند مایلز» (پروتاگونیست مجموعه در قرن ۲۱) و تلاش‌های «دزموند مایلز» در جهت جلوگیری از آخرالزمانی که در سال ۲۰۱۲ به وقوع می‌پیوندد را روایت می‌کند. بازی Assassin's Creed III در زمینه‌های گیم‌پلی، روایت داستان و شخصیت‌های متنوع تحسین منتقدین را بدست آورد و بیش ۱۲ میلیون نسخه در بازارهای جهانی فروش داشت. حال کمپانی یوبی‌سافت پس از گذشت ۴ سال در قالب پستی در وبلاگ خود مجسمه جدیدی از این بازی را با نام Connor - the Last Breath معرفی کرده است.

علی‌رغم وجود مشکلات متعددی که در برخی موارد به تجربه بازی ضربه می‌زنند، بازی Assassin's Creed III از حیث طراحی هنری همواره به عنوان یکی از برترین‌های سری «اساسینز کرید» شناخته می‌شود و این نکته در مجسمه‌های این بازی نیز مشهود است. در مجسمه Connor - the Last Breath، که ۲۸ سانتی‌متر ارتفاع دارد، آخرین لحظات حیات یکی از سربازان بریتانایی موسوم به کت قرمزها مشاهده می‌شود. تصویر این مجسمه را در زیر مشاهده می‌کنید:

Assassin's Creed III Connor, the Last Breath

مجسمه Connor - the Last Breath به دست بخش Ubicollectibles، از زیر مجموعه‌های یوبی‌سافت که وظیفه ساخت محصولات جانبی براساس ساخته‌های این کمپانی را برعهده دارد، ساخته شده است. این بخش در قالب ویدیویی ۳۶۰ درجه قسمت‌های مختلف مجسمه «کانر - آخرین نفس» را به نمایش گذاشته است:

کمپانی یوبی‌سافت پیش از این اعلام کرده بود که در سال جاری نسخه جدیدی از سری «اساسینز کرید» عرضه نخواهد شد. در عوض علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) اقتباس سینمایی این سری با هنرنمایی بازیگرانی از جمله مایکل فاسبندر و ماریون کوتیارد را تماشا کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده