نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

ماکسیس انتشار بازی The Sims 4 را برای کنسول های نسل هشت تکذیب کرد

استودیو ماکسیس شایعات مبنی بر انتشار بازی The Sims 4 را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تکذیب کرد

با وجود شایعات متعددی که در ماه‌های اخیر منتشر شده است، ماکسیس و کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کردند که بازی The Sims 4 قرار نیست در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. لیندزی پیرسون، تهیه کننده ارشد بازی و از اعضای استودیوی ماکسیس، تمامی شایعات مبنی بر انتشار این بازی بر روی این کنسول‌ها را تکذیب و رد کرد. لیندزی پیرسون با انتشار توییتی در تویتر شخصی خود گفت:

من می‌خواهم برای روشن شدن این قضیه بگویم که ما هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه کنسولی بازی The Sims 4 در آینده نزدیک نداریم. شایعات را نادیده بگیرید.

بنابراین، شما اگر قصد تهیه و خرید بازی The Sims 4 روی کنسول‌های خود داشتید، باید تجدید نظر کنید و آن را روی رایانه‌های شخصی خود تهیه و تجربه کنید. با توجه به این توییت، به نظر می‌رسد که نباید به این زودی‌ها منتظر تایید و انتشار نسخه کنسولی بازی The Sims 4 باشیم. پیش از این به نظر می‌رسید نمایشگاه گیمزکام 2016 فرصت مناسبی برای معرفی این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 باشد. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه الکترونیک آرتز و ماکسیس به علت مشکلات مربوط به پورت بازی بر روی کنسول‌ها، که جزئیات آن مبهم و نامشخص است، انتشار نسخه کنسولی بازی The Sims 4 را عقب انداخته‌اند، هرچند این شایعات تاکنون تایید یا تکذیب نشده‌‌ است.

بازی The Sims 4 در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و تاکنون بسته‌های الحاقی متعددی برای آن منتشر شده است و انتشار آن‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده