نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

تاریخ عرضه نسخه پی سی ++N اعلام شد

استودیو متا‌نت سافت‌ور تاریخ عرضه بازی پلتفرمر تحسین‌شده ++N را برای پی‌سی اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

++N یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر چند سال اخیر بود که علی‌رغم داشتن ظاهری ساده، بسیار گیم‌پلی چالش‌برانگیز و اعتیاد‌آوری داشت. این بازی تابستان سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و با استقبال خوب گیمر‌ها و منتقدین روبرو شد. استودیو Metanet Software، سازنده بازی، ۲۳۶۰ مرحله برای آن طراحی کرده و البته بازی دارای یک ویرایشگر مراحل نیز است که به گیمر اجازه می‌دهد مراحل دلخواه خود را ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارد.

همچنین ۶۳ آهنگ موجود در بازی و ۶۰ پوسته ظاهری که باعث تغییر ظاهر گرافیکی بازی می‌شوند، موجب‌شده تا ++N هرگز تکراری نشود. حال استودیو متانت با انتشار پستی اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۵ آگوست (۴ شهریور) برای پی‌سی عرضه خواهد شد:

ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم بازی ++N را برای پی‌سی، پلتفرمی که اولین نسخه بازی رو آن عرضه شد، منتشر کنیم. تا به امروز ما شاهد مراحل بسیار زیبایی بودیم که گیمر‌ها آن‌ها را ساخته بودند و حال بی‌صبرانه منتظریم تا مراحل ساخته‌شده توسط پی‌سی گیمر‌ها را مشاهده کنیم.

البته ++N ابتدا فقط برای ویندوز عرضه می‌شود و نسخه‌های لینوکس و مک آن هم در آینده نزدیک عرضه خواهند شد. قیمت بازی هم در فروشگاه استیم ۱۵ دلار است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده