نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Below تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورد

بازی مستقل Below که قرار بود امسال عرضه شود، تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورده است. با زومجی همراه باشید.

Below بازی متسقل استودیو Capybara Games است که با الهام از بازی‌هایی مثل Dark Souls و The Legend of Zelda ساخته می‌شود. این بازی ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۴ عرضه شود که سپس تا ۲۰۱۵ تاخیر خورد و سال پیش هم سازندگان اعلام کردند که بازی قطعا تابستان ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. ولی این استودیو امروز با انتشار متنی اعلام کرد که بازی دوباره با تاخیر روبرو شده است:

ما به شما اعلام کرده بودیم که Below قرار است در تابستان امسال عرضه شود و تمام تلاش خود را هم برای محقق شدن این امر انجام دادیم. ولی پس از تلاشی سخت، بازی آماده نشد و مجبوریم دوباره عرضه آن را به تاخیر بیندازیم.

ما می‌دانیم که شما دوست دارید بازی را هرچه زود‌تر تجربه کنید و هدف ما هم همین است. ولی از طرفی هم می‌دانیم که بازی برای رسیدن به استاندار‌د‌های مد‌نظر ما و کیفیتی که شما انتظارش را دارید، نیاز به زمان بیشتری دارد. Below جاه‌طلبانه‌ترین بازی ما است و به همین دلیل هم نمی‌خواهیم تا آن را پیش از رسیدن به بهترین حد ممکن عرضه کنیم.

به همین دلیل هم واقعا از اینکه مجبور شدیم بازی را دوباره به تاخیر بیندازیم واقعا متاسف هستیم. ولی این تاخیر باعث خواهد شد تا در نهایت بازی عرضه کنیم که واقعا دوستش خواهید داشت.

سازنده بازی همچنین اعلام کرد که به جای اعلام یک تاریخ عرضه تقریبی، در آینده نزدیک یک تاریخ عرضه دقیق برای بازی مشخص خواهد کرد. Below برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده