نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹

محتوای واقعیت مجازی جنگ ستارگان حال و هوای فیلم Rogue One را خواهد داشت [گیمزکام 2016]

در جریان E3 2016 تجربه واقعیت مجازی Star Wars Battlefront: X-Wing برای پلی‌استیشن VR معرفی شد و و حال اعلام شده که این بازی حال و هوای فیلم Rogue One را دارد.

روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) اولین فیلم فرعی سری استار وارز است که آذر ماه امسال اکران خواهد شد. حال الکترونیک آرتز در جریان گیمزکام 2016 اعلام کرده که تجربه واقعیت مجازی سری استار وارز که پیش از این با نام Star Wars Battlefront: X-Wing شناخته می‌شد و قرار بود برای هدست پلی‌استیشن VR عرضه شود، شامل محتوایی مرتبط با این فیلم فرعی خواهد بود.

EA همچنین اعلام کرد که نام این بازی تغییر یافته و از این پس با نام Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR شناخته می‌شود. این بازی توسط استودیو کرایتریون ساخته می‌شود و جیمز اسونسون، تهیه‌کننده بازی، در مورد تغییر نام آن گفت:

فیلم Rogue One در همان بازه زمانی رخ می‌دهد که بازی Star Wars Battlefront در آن جریان دارد. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم تا محتوای واقعیت مجازی این بازی را بیشتر به این فیلم مرتبط کنیم. برای اینکه از نظر زمانی بازی جایگاه درستی داشته باشد، با لوکاس‌فیلم همکاری کرده‌ایم.

اسونسون همچنین در ادامه راجع به یکی از مراحل این بازی هم صحبت کرد:

در بخشی از بازی گیمر‌ها در نقش یک خلبان سفینه X-Wing قرار می‌گیرند و باید به یک Star Destroyer حمله کنند. [Star Destroyer]‌ها بسیار بزرگ و عظیم هستند و روی آن‌ها هم تعداد زیادی TIE fighter وجود دارد. قطعا هیچ خلبانی دوست ندارد تا با چنین چیزی روبرو شود؛ ولی این تجربه‌ای است که گیمر‌ها در بازی آن را مشاهده خواهند کرد.

Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR قرار است در تعطیلات سال نوی میلادی عرضه شود. اگر بازی Star Wars: Battlefront را داشته باشید، این محتوا را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین داشتن هدست پلی‌استیشن VR هم برای اجرای بازی ضروری است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده