// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

Dead Rising 4 یک بازی کاملا مفرح خواهد بود

سری بازی‌های Dead Rising هرگز به عنوان یک بازی جدی شناخته نمی‌شوند و نسخه چهارم این بازی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

هیچکس سری Dead Rising را به عنوان یک بازی جدی نمی‌شناسد. سرگرم کننده و مفرح بودن ساختار گیم‌پلی و المان‌ها باعث شهرت این سری شده و Dead Rising 4 از این قاعده مستثنا نیست. جو نیکولز، رئیس شعبه ونکوور کپکام، طی یک مصاحبه اعلام کرده که قرار نیست نسخه جدید یک بازی جدی باشد. وی در این باره می‌گوید:

بازی Dead Rising باید جوری ساخته شود که ساختار بازی مفرح بنظر برسد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا Dead Rising 4 از این ساختار دور نشود.

همچنین در راستای حرف نیکولز، براس کوکران، تهیه کننده بازی Dead Rising 4، در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو نیز به این نکته اشاره کرده بود که بازی Dead Rising 4 اصلا بازی جدی نبوده و در ساختار بازی از هیچ المان جدی و واقعی استفاده نشده و قطعا با یک بازی زامبی محور سرگرم کننده و جالب روبرو خواهیم بود.

این ساختار غیرواقعی را می‌توان طی نمایش‌های بازی نیز مشاهده کرد. جایی که فرانک وست شخصیت قدیمی و دوست داشتنی این سری، یک زامبی را براحتی خوردن یک ساندویچ از وسط دو نیم کرده و از بین می‌برد. همچنین در بازی Dead Rising 4 می‌توانید با ترکیب حرکات و وسایل مختلف، کارهای جالبی در طول بازی انجام دهید. برای نمونه ترکیب جت پک با یخ در بهشت به شما اجازه می‌دهد تا زامبی‌ها را منجمد کنید!!

بازی Dead Rising 4 در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر میلادی) برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان به صورت انحصاری زمانی عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده