نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم Arrival منتشر شد

چندی پیش تیزر کوتاهی از فیلم ورود (Arrival) توسط کمپانی پارامونت منتشر شد، حال پارامونت اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

کمپانی پارامونت اولین تریلر فیلم علمی تخیلی خود به نام Arrival را منتشر کرده است. در این تریلر ما امی آدامز، نامزد جایزه اسکار را مشاهده می‌کنیم که در حال برقراری ارتباط با بیگانه‌های فضایی برای نجات دنیا است. آدامز در این فیلم نقش یک متخصص زبان شناسی به نام لوئیس بنکس را بازی می‌کند. زمانی که فضاپیماهای مرموز بیگانه در سراسر زمین فرود می‌آیند، بانکس از سوی دولت ایالات متحده آمریکا برای اولین تماس و ارتباط فرستاده می‌شود. فضاپیماها در قاره‌های مختلف فرود آمده‌اند، با این حال هیچ دولتی حاضر نیست با توجه به وضعیت موجود به آن رسیدگی و مقابله کند و در حوادث فیلم گفته می‌شود انسان‌ها در آستانه شروع یک جنگ جهانی هستند.  شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا و مرموز را تماشا کنید:

|

علاوه بر آدامز، ستارگان دیگری همچون جرمی رنر، که دو بار نامزد جایزه اسکار شده است، به همراه فارست ویتاکر، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند (The Last King of Scotland)، در فیلم Arrival حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners) و سیکاریو (Sicario)، است. وی همچنین کارگردانی فیلم جدید بلید رانر (Blade Runner) را نیز بر عهده دارد که در این فیلم بازیگرانی چون هریسون فورد و رایان گاسلینگ در آن جضور دارند. فیلم Blade Runner قرار است در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) به روی پرده برود. 

فیلم Arrival برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) امسال برنامه‌ریزی شده است. این فیلم بر اساس کتابی به نام «داستان زندگی تو» (Story of Your Life) به قلم تد چیانگ ساخته شده است. جرمی رنر که نقش فیزیکدانی به نام یان دانلی را در فیلم Arrival بازی می‌کند، در مصاحبه با او‌اس‌ای تودی گفت که او برای بر عهده گرفتن این نقش که بر خلاف نقش‌ها و بازی‌های قبلی وی است، بسیار هیجان زده است. او در این رابطه می‌گوید:

من نقش یک شخص باهوش یا روشنفکر را بازی نمی‌کنم. من تصور می‌کنم یک چالش بزرگ در این نقش وجود دارد. 

با توجه به اولین تصاویری که از بیگانگان فضایی فیلم Arrival منتشر شده است، رنر در رابطه با آن‌ها می‌گوید:

آن‌ها موجودات مسخره‌ای نیستند که اسلحه به دست بگیرند و بیایند تا ما را بکشند. 

آدامز نیز اشاره‌ای به موجودات حاضر در این فیلم کرده است:

این موجودات از آن چه که شما تصور می‌کنید، متفاوت‌تر هستند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده