نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

Deus Ex: Mankind Divided هنگام عرضه از دایرکت ایکس 12 پشتیبانی نمی‌ کند

استودیو ایداس مونترئال اعلام کرد که بازی Deus Ex: Mankind Divided در هنگام عرضه از دایرکت‌ایکس 12 پیشتیبانی نمی‌کند. با زومجی همراه باشید.

Deus Ex: Mankind Divided یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های امسال است که ۲ شهریور توسط کمپانی اسکوئر انیکس برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. سازندگان این بازی در استودیو ایداس مونترئال اعلام کرده بودند که نسخه پی‌سی آن از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد. با این حال این استودیو با انتشار پستی در صفحه استیم رسمی بازی، اعلام کرده که این ویژگی در هنگام عرضه در بازی وجود نخواهد داشت:

سری Deus Ex کار خود را از پی‌سی آغاز کرده است و وظیفه ما است که یک تجربه عالی از Deus Ex: Mankind Divided برای کاربران این پلتفرم فراهم کنیم.

با این حال باید اعلام کنیم که بر خلاف وعده پیشینی که دادیم، این بازی در هنگام عرضه از DirecX 12 پشتیبانی نخواهد کرد. چرا که هنوز یک‌سری بهینه‌سازی‌ها برای اضافه کردن پشتیبانی از این API باقی مانده‌اند. ولی قول می‌دهیم که در آینده خیلی نزدیک با انتشار یک آپدیت پشتیبانی از دایرکت‌ایکس 12 را به بازی اضافه کنیم.

ایداس همچنین اعلام کرده که سعی دارد پشتیبانی از دایرکت‌ایکس 12 را در هفته منتهی به ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) به بازی اضافه کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده