نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

یوبیسافت تاریخ انتشار سه بازی واقعیت مجازی خود را اعلام کرد

کمپانی یوبسافت تاریخ عرضه سه بازی واقعیت مجازی خود با نام‌های Eagle Flight ،Werewolves Within و Star Trek: Bridge Crew را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

امسال را می‌توان سال واقعیت مجازی دانست و به همین دلیل کمپانی‌های بزرگ دنیا هم سراغ ساخت بازی‌هایی مرتبط با این فناوری می‌روند. یکی از این کمپانی‌ها یوبیسافت است که تعدادی بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی در دست ساخت دارد و حال تاریخ عرضه آن‌ها را اعلام کرده است. بر این اساس، بازی Eagle Flight در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) برای هدست آکیولس ریفت عرضه خواهد شد. در این بازی گیمر در نقش یک عقاب قرار می‌گیرد و می‌تواند بر فراز شهر پاریس پرواز کند. این بازی در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی‌استیشن VR و در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) هم برای HTC Vive عرضه می‌شود.

بازی بعدی Star Trek: Bridge Crew است که گیمر را در نقش کاپیتان کشتی فضایی Federation Starfleet قرار می‌دهد و ساخت آن برعهده استودیو رد استورم اینترتینمنت است. این بازی در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای هر سه هدست واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. سومین بازی واقعیت مجازی یوبیسافت هم Werewolves Within است که در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) برای هر سه پلتفرم عرضه می‌شود. در این بازی گیمر‌ها کنار یکدیگر جمع می‌شوند و باید تعیین کنند که کدام یک از آن‌ها، یک گرگینه است.

Ubisoft ضمن اعلام تاریخ انتشار این سه بازی، خبر داد که یک آپدیت رایگان برای بازی TrackMania Turbo در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) عرضه می‌شود که به موجب آن می‌توان بازی را روی هدست پلی‌استیشن VR اجرا کرد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده