نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

بازیگران سریال قدیمی بتمن برای صداپیشگی انیمیشن جدید آن باز خواهند گشت

سریال بتمن (Batman) در دهه ۶۰ میلادی از شبکه ABC پخش شد، حال بازیگران این سریال قرار است در انیمیشن جدید این ابر قهرمان محبوب به عنوان صداپیشه حضور داشته باشند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که در فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که در آن شخصیت بتمن از جمله فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و انیمیشن بتمن: شوخی کشنده (Batman: The Killing Joke) حضور دارد شاهد فضایی تاریک و خشن بوده‌ایم، کمپانی دی‌سی در نظر دارد انیمیشن جدید خود به نام Batman: Return of the Caped Crusaders با فضایی بسیار سبک‌تر از دیگر فیلم‌ها و انیمیشن‌های شوالیه تاریکی، منتشر و پخش کند. در این انیمیشن بازیگرانی که در سریال بتمن که در دهه ۶۰ میلادی به روی آنتن رفته است حضور داشته‌اند، به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت. نسخه دیجیتالی این انیمیشن در ماه اکتبر امسال منتشر می‌شود.

Batman: Return of the Caped Crusaders

حضور ادام وست برای صداپیشگی شخصیت بروس وین / بتمن، برت وارد برای صداپیشگی شخصیت رابین و جولی نیومر برای صداپیشگی شخصیت زن گربه‌ای در انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders تایید شده است. در این انیمیشن دشمنان بتمن از جمله جوکر، ریدلر و پنگوئن نیز حضور دارند. سریال بتمن برای سه فصل بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۸ پخش شد و در مجموع ۱۲۰ قسمت برای این سریال ساخته و منتشر شد، پس از پایان فصل سوم، این سریال برای فصل چهارم تمدید نشد و ABC ساخت فصل چهارم آن را لغو کرد. وست در انیمیشن‌های دیگری از بتمن به عنوان صداپیشه این شخصیت محبوب ابر قهرمانی نیز حضور داشته است که از جمله این انیمیشن‌های می‌توان به انیمیشن The New Adventures of Batman محصول سال ۱۹۷۷ و انیمیشن Super Friends: The Legendary Super Powers Show محصول سال ۱۹۸۴ اشاره کرد. 

نسخه دیجیتالی و اچ‌دی انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه آن نسخه خانگی و بلوری این انیمیشن در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) امسال منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده