// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

حالت جدید بازی Star Wars Battlefront معرفی شد

کمپانی الکترونیک آرتز جدیدترین حالت بازی Star Wars Battlefront به نام Battle Station را که از طریق بسته الحاقی Death Star در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد معرفی کرد.

مدتی پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس خبر از حضور دو شخصیت جدید در بسته الحاقی Death Star داده و تیزری از این بسته الحاقی را منتشر کرد. حال این کمپانی جزئیات حالت Battle Station را که در قالب بسته الحاقی Death Star به بازی  Star Wars Battlefront اضافه خواهد شد، پرداخته است.

در حالت Battle Station بازیکنان طی سه مرحله که در هر یک هدفی خاص تعیین شده است، به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. در مرحله اول بازیکنان Rebel با استفاده از جنگنده‌های X-wing و A-wing وارد نبرد با نیروهای Imperial سوار بر جنگنده‌های TIE Fighter و TIE Interceptor می‌شوند. هدف تعیین شده در این مرحله فراهم کردن زمینه مناسب برای گروهانی از  Y-wing در جهت تضعیف استحکامات دفاعی Star Destroyer از طریق نابود کردن TIE Fighter‌ها است. پس از آن‌که سپر دفاعی به اندازه کافی تضعیف شد، بازیکنان Rebel می‌توانند به نقاط آسیب‌پذیر Star Destroyer شلیک کرده و در نهایت آن را نابود کنند. در طرف مقابل بازیکنان Imperial می‌توانند از کمک‌های تعدادی سفینه که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، بهره ببرند.

در صورت موفقیت بازیکنان Rebel در مرحله اول، هر دو طرف نبرد وارد مرحله دوم می‌شوند. در این مرحله که از جنگ هوایی به نبردهای زمینی تغییر پیدا می‌کند، هر دو طرف جنگ یعنی Rebel و Imperial در داخل Death Star به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. وظیفه Rebel بیرون بردن یک ربات از این ایستگاه فضایی بوده و Imperial باید از انجام این عمل جلوگیری کنند. در سومین و آخرین مرحله حالت Battle Station، بازیکنان باری دیگر سوار بر سفینه‌های خود می‌شوند. بازیکنان Rebel وظیفه دارند که  Death Star را از بین ببرند. همچنین بازیکنان می‌توانند در قالب شخصیت «لوک اسکای‌واکر» و با استفاده Red-5 X-wing او صحنه‌ای شبیه به فیلم سینمایی A New Hope را رقم بزنند. در آن‌سوی میدان نبرد، بازیکنان Imperial وظیفه دارند که از نابودی Death Star جلوگیری کنند و در این راه می‌توانند از شخصیت «دارت ویدر» و TIE Advanced او استفاده کنند. 

حالت Battle Station تنها یکی از بخش‌های بسته الحاقی Death Star بوده و بزودی محتواهای بیشتری اعم از Star Card و سلاح‌های جدید این بسته الحاقی معرفی خواهند شد. بسته الحاقی Death Star به عنوان سومین بسته الحاقی بازی Star Wars Battlefront، پس از  Bespin و Outer Rim در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) منتشر خواهد شد. علاوه بر این انتظار می‌رود که چهارمین بسته الحاقی این بازی با نام Rogue One: Scarif در تعطیلات پیش‌رو عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده