// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

حالت جدید بخش چند نفره بازی Watch Dogs 2 معرفی شد [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016، استودیو یوبیسافت، سازنده بازی Watch Dogs 2، تریلر حالت جدید بخش چند نفره بازی بنام Bounty Hunter را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیو یوبیسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 حالتی جدید برای بخش چندنفره بازی Watch Dogs 2 را توسط یک تریلر معرفی کرد. این حالت جدید که Bounty Hunter نامیده شده شباهت بسیار زیادی به حالت Police Heat نسخه اول دارد. اگر در طول بازی فعالیت‌های شما از یک حد بالاتر رود و توجه سایرین را جلب کنید، امکان دارد به سایر بازیکنان به عنوان یک تحت تعقیب معرفی شده و برای گرفتن شما جایزه‌ای تعیین شود. از این‌رو سایرین برای گرفتن یا کشتن شما تلاش می‌کنند. همچنین از طریق تلفن همراه خود و برنامه Contacts می‌توانید برای گرفتن خودتان یک جایزه تعیین کرده تا توجه بقیه را به خود جلب کنید.

از سایر حالت‌های این بازی می‌توان به Hacking Invasion نسخه اول و یک حالت مشارکتی (Co-Op) اشاره کرد که به بازیکنان تا سقف دو نفر اجازه می‌دهد تا مراحل دو نفره را در شهر سن‌فرانسیسکو انجام دهند. بازی Watch Dogs 2 در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۵ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

|


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده