نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

ثبت نام تجاری Fallout New Orleans از احتمال ساخت یک بازی جدید بر اساس این مجموعه خبر می دهد

کمپانی بتسدا، یک نام تجاری با عنوان Fallout New Orleans ثبت کرده است که این اقدام احتمال ساخت یک بازی جدید بر اساس مجموعه محبوب فال‌اوت را تشدید می‌بخشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش، کمپانی Bethesda یک نام تجاری با عنوان Fallout New Orleans در دفتر مالکیت معنوی اروپا به ثبت رساند. این اقدام بتسدا، این نوید را می‌دهد که باید به زودی شاهد انتشار یک بازی جدید بر اساس مجموعه Fallout باشیم.

مدتی است که شایعاتی درباره این بازی برروی فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌رسد این بازی در استودیو ابسیدیان اینترتینمنت در دست ساخت. این استودیو، همان استودیویی است که وظیفه ساخت بازی تحسین شده Fallout New Vegas را بر عهده داشته است. چندی پیش حساب رسمی این استودیو نیز چند عکس در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که پست‌کارت‌هایی را با حال و هوای بازی فال‌اوت و عکس‌هایی از شهر نیو اورلیانز نشان می‌داد.

اگر بخواهیم به تاریخ استناد کنیم و شواهد را جمع‌بندی کنیم، باید منتظر عرضه این بازی در سال ۲۰۱۷ باشیم زیرا فاصله بین عرضه Fallout 3 و Fallout New Vegas نیز یک بازه دوساله بود. به احتمال بسیار زیاد، این بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده