// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ عرضه نسخه آزمایشی بازی NiOh مشخص شد [گیمزکام 2016]

در جریان نمایشگاه گیمزکام، تاریخ عرضه نسخه آزمایشی NiOh مشخص شد. تجربه کنندگان در صورت اتمام از دو بسته الحاقی ویژه برخوردار خواهند شد. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش اعلام شد که بزودی نسخه آزمایشی جدید بازی NiOh عرضه خواهد شد تا آن دسته از مخاطبینی که قادر به انجام نسخه قبلی نبوده‌اند بتوانند این بازی را تجربه کنند. در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 تاریخ عرضه نسخه آزمایشی NiOh مشخص شد. دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند از تاریخ ۲ شهریور ماه (۲۳ آگوست میلادی) تا ۱۶ شهریور ماه (۶ سپتامبر میلادی) این نسخه آزمایشی را تجربه کنند. کسانی که نسخه آلفا را به اتمام رساندند، یک بسته الحاقی انحصاری بنام Mark of the Conqueror را دریافت کردند. حال اعلام شده تجربه کنندگان نسخه بتا بازی در صورت به اتمام رساندن آن علاوه‌بر بسته الحاقی ذکر شده، بسته الحاقی Mark of the Strong را نیز می‌توانند دریافت کنند. متاسفانه هنوز جزئیاتی دقیقی از محتویات این بسته‌های الحاقی منتشر نشده است.

در نسخه آزمایشی بازی، مي‌توانید به اسلحه‌های بیشتر نسبت به نسخه آلفا دسترسی داشته و محتویات بیشتری از NiOh را تجربه کنید. همچنین برای کسانی که اولین بار است که این سبک بازی‌ها را تجربه می‌کنند، یک بخش تمرینی در نظر گرفته شده تا بتوانند مهارت‌های بیشتری کسب کرده و با حال و هوای بازی بیشتر آشنا شوند. کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر بازی NiOh ، اعلام کرده که با بازخورد‌های کاربران را به خوبی دریافت کرده و تغییرات لازم را بر روی بازی اعمال کرده است. یکی از مشکلات بزرگ نسخه آلفا بهینه نبودن بخش Durability اسلحه‌ها بود که بنظر می‌رسد بر روی این بخش و بخش Stamina بازی تغییراتی صورت گرفته است.

در زیر می‌توانید تصاویری از این بازی که در نمایشگاه گیمزکام 2016 منتشر شده را تماشا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده