نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲

Titanfall 2 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود [گیمزکام 2016]

کارگردان هنری بازی Titanfall 2 اطلاعات جدیدی از نرخ فریم و رزولوشن این بازی را اعلام کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

جوئل امسلای، کارگردان هنری بازی Titanfall 2، در مصاحبه‌ای در نمایشگاه گیمزکام اعلام کرد هنوز برای رزولوشن بازی Titanfall 2 به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند، با این حال تیم سازنده بازی در حال به پایان رساندن ویژگی‌های این بازی هستند که برای رسیدن به رزولوشن نهایی کمک خواهد کرد. آنها برای اعلام نهایی رزولوشن بازی Titanfall 2 آماده نیستند و مطمئن نیستند که چه رزولوشنی برای این بازی مناسب است اما آنها در تلاش هستند بهترین رزولوشن را برای این بازی در نظر بگیرند.

یکی از دلایلی که آنها موفق به جمع‌بندی نهایی برای رزولوشن بازی نشده‌اند این است که آنها قصد دارند بازی Titanfall 2 را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در هردو بخش تکنفره و چندنفره اجرا کنند. امسلای در ادامه توضیح می‌دهد تیم سازنده بازی در تلاش است که نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در بازی Titanfall 2 ثابت نگه دارد که این بزرگترین هدف آنها در این پروژه است. همچنین تیم سازنده اطمینان داده است که نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بهترین حالت ممکن برای بازی Titanfall 2 خواهد بود و بازیکنان حس خوبی هنگام تجربه این بازی خواهند داشت.

بازی Titanfall 2 در روز ۷ آبان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده