// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تماشا کنید: ویدیویی جدید از گیم‌ پلی بازی For Honor [گیمزکام 2016]

استودیو یوبیسافت، سازنده بازی For Honor، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 یک ویدیو جدید از گیم‌پلی و کلاس‌های بازی منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش در جریان نمایشگاه گیمزکام که در شهر کلن آلمان در حال برگزاری است، یک ویدیو جدید از گیم‌پلی و نحوه کار گروه وایکینگ بازی For Honor منتشر شد. همچنین گفته شد که بازی از چهار کلاس (پیشتاز، اساسین، ترکیبی و سنگین) که در قالب سه حزب (وایکینگ، سامورایی و شوالیه) قرار داده شده، برخوردار است.  پیشتازها جز کلاس‌های عادی بازی به حساب می‌آیند در صورتی که اساسین‌ها سریع بوده و می‌توانند دشمنان را به سرعت از پای درآورند. همچنین کلاس شخصیت‌های سنگی یا به عبارتی شخصیت‌های تانک بازی را در اختیار داریم که عملا به عنوان دیوار دفاعی مبارزات از آن‌ها استفاده می‌شود. از سمت دیگر کلاس ترکیبی به شما اجازه می‌دهد تا توانایی‌های مختلفی از سایر کلاس‌ها را در اختیار داشته باشید.

حال اطلاعاتی جدیدی از حزب‌ها و کلاس‌های بازی منتشر شده است. طبق این اطلاعات اگر شما حزب وایکینگ را انتخاب می‌کنید، لزومی ندارد حتما کلاس‌های مربوط به آن حزب را انتخاب کنید. به عبارتی انتخاب حزب شما را برای انتخاب کلاس مورد نظر محدود نمی‌کند. البته این نکته را بگویم که همانند چهار کلاس ذکر شده که هرکدام خصوصیات خاص خود را دارا بودند، حزب‌ها نیز دارای مشخصات فنی مخصوص به خود هستند که ترکیب آن‌ها با کلاس‌ها تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. برای مثال سامورایی پیشتاز سریع‌تر از قهرمان‌های شوالیه است. همچنین این دو حزب و قهرمان‌هایشان سریع‌تر از وایکینگ‌ها هستند.

هر ۱۲ تا قهرمان بازی (مجموع کلاس‌های هر حزب) دارای شکل و شمایل ظاهری خود هستند ولی با این حال، قادر به شخصی‌سازی آن‌ها هستید. برای مثلا می‌توانید جنسیت، لباس و ظاهر خود و رنگ بندی اسلحه‌ها را شخصی سازی کرده و ظاهری جدید برای خود بوجود بیاورید.

بازی For Honor در بهمن ماه (فوریه ۲۰۱۷ میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید.

|


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده