نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بلیزارد یک فرمانده جدید برای بخش Co-Op بازی StarCraft 2 معرفی کرد [گیمزکام 2016]

بلیزارد در جریان گیمزکام 2016 از یک فرمانده جدید برای بخش Co-Op بازی StarCraft 2 رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Blizzard در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 از یک فرمانده جدید برای بخش همکاری چند‌نفره بازی استارکرفت ۲ رونمایی کرد. این شخصیت که آلاراک نام دارد، نهمین فرمانده‌ای است که برای این بازی معرفی می‌شود و البته قرار است به عنوان بخشی از محتویات جدید StarCraft که به Heroes of the Storm اضافه می‌شوند، در بازی MOBA بلیزارد هم قابل بازی باشد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را تماشا کنید:

|

آلاراک هم مانند دیگر شخصیت‌های استارکرفت دو توانایی‌های مخصوص به خود را دارد. برای مثال وی می‌تواند با استفاده از قابلیت Dash با سرعت زیادی به دشمن نزدیک شده و به وی آسیب برساند. این شخصیت همچنین می‌تواند نیرو‌های هوایی را در میدان نبرد احضار کند و توانایی پرتاب کردن نیرو‌های دشمن را هم دارد.

این قهرمان در کنار نیرو‌های پروتاس Tal'darim مبارزه می‌کند که آن‌ها هم توانایی‌های مخصوص خود را دارند. البته بلیزارد اعلام کرده که آلاراک علی‌رغم داشتن توانایی‌های بسیار قدرتمند، سطح سلامتی پایینی دارد و باید وی را از حمله مستقیم دشمن دور نگه دارید. این کمپانی همچنین فرمانده جدید بازی را برای گیمر‌های حرفه‌ای مناسب می‌داند.

هنوز مشخص نیست که Alarak چه زمانی به بازی StarCraft 2 اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده