نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

کالکشن Lord of the Rings و Hobbit معرفی شد

سایت آمازون امروز مجموعه جدیدی از فیلم‌های Lord of the Ring و The Hobbit لیست کرد که شامل ۳۰ دیسک بوده و ماه اکتبر عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit) که هر کدام یک سه‌گانه هستند و توسط پیتر جکسون بر اساس کتاب‌هایی با همین نام نوشته جی. آر. آر. تالکین ساخته شده‌اند، جزو محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ هستند. حال سایت آمازون مجموعه‌ای جدید براساس این فیلم‌ها در سایت خود لیست کرده که شامل ۳۰ دیسک می‌شود که برای کلکسیونر‌ها بسیار ایده‌آل و نفیس است.

این مجموعه شامل نسخه Extended تمامی شش فیلم می‌شود که روی دیسک‌های بلو-ری هستند. همچنین تمامی محتوای اضافی فیلم‌ها هم در این مجموعه گنجانده شده که البته آن‌ها برخلاف خود فیلم‌ها، روی دی‌وی‌دی هستند. به‌علاوه خریداران نسخه دیجیتالی فیلم‌ها را نیز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر فیلم‌ها، یک کتاب ۱۰۰ صفحه‌ای بسیار نفیس هم با نام The Red Book of Westmarch (همان کتایی که در فیلم‌ها توسط فرودو و بیلبو نوشته می‌شد) در این مجموعه وجود دارد که شامل طرح‌های هنری مرتبط با فیلم‌ها است. همچنین نقاشی‌های آلن لی و جان هو، دو نقاش مشهور دنیای تالکین که طرح‌های متفاوتی برای فیلم‌ها کشیده‌اند، هم در این مجموعه وجود خواهد داشت.

Lord of the Rings

همچنین عاملی که باعث می‌شود این مجموعه ظاهر بسیار زیبایی هم داشته باشد، قفسه‌ای است که فیلم‌ها داخل آن قرار داده شده‌اند؛ یک قفسه چوبی که طرح آن توسط شخص پیتر جکسون ارائه شده است. همچنین هریک از فیلم‌ها هم در یک کاور چرمی بسیار زیبا قرار گرفته‌اند.

سایت آمازون این مجموعه را برای عرضه در ماه اکتبر (دو ماه دیگر) لیست کرده و هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است. با این حال سایت CamelCamelCamel اعلام کرده که این مجموعه ابتدا با قیمت ۸۰۰ دلار لیست شده بود که البته کمی گران به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد این مجموعه نفیس چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده