نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Nier: Automata برای پی سی هم عرضه می‌شود [گیمزکام 2016]

طی نمایشگاه گیمزکام 2016 اعلام شد که بازی Nier: Automata در اوایل سال ۲۰۱۷ از طریق فروشگاه استیم (Steam) برای پی‌سی منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.

در خلال برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2016، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) ناشر Nier: Automata، تأیید کرد که این بازی اکشن-نقش‌آفرینی علاوه بر پلی‌استیشن 4 برای رایانه‌های شخصی ویندوزی هم منتشر می‌شود. به‌گفته‌ی اسکوئر انیکس نسخه‌ی پی‌سی Nier: Automata در اوایل سال آینده‌ی میلادی به فروشگاه استیم راه پیدا خواهد کرد و به این شکل در کنار نسخه‌ی کنسولی (البته قاعدتاً مقداری دیرتر از آن) روانه‌ی بازار خواهد شد.

بازی Nier: Automata که توسط استودیوی خوش‌نام پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) در حال ساخت است، ماجراهای سه اندروید (ربات انسان‌نما) را به نام‌های 2B ،9S و A2 روایت می‌کند که با لشکری از ربات‌ها و موجودات ماشینی درگیر می‌شوند؛ موجوداتی که پس از مهاجرت انسان‌ها به کره‌ی ماه بر زمین حاکم شده‌اند و فضایی را در این سیاره به وجود آورده‌اند که بی‌شباهت به حال و هوای انیمه‌های پسا آخرالزمانی و پادآرمان‌شهری نیست.

Nier: Automata با بازی Nier (که در سال ۲۰۱۰ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد) چندان ارتباطی ندارد؛ اما یوکو تارو، کارگردان Nier، کارگردانی Automata را بر عهده گرفته است. همچنین تاکاهیسا تائورا، طراح بازی Metal Gear Rising: Revengeance، به‌همراه کئیچی اوکابه، آهنگ‌ساز Nier، در تیم سازنده‌ی بازی جدید حضور دارند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده