// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر جدید Steep و رونمایی از تاریخ انتشار بازی [گیمزکام 2016]

یوبیسافت امروز در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 در کنار اعلام تاریخ رسمی عرضه Steep از تریلر جدید این بازی ورزشی رونمایی کرد. در این ویدیو صحنه‌های مختلفی از قابلیت‌های بازی برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

Steep، بازی اکشن ورزشی و جهان باز (Open-World) کمپانی یوبی‌سافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 ویدیوی جدید را دریافت کرده است. این بازی نخستین بار در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2016 معرفی شده بود.

یوبی‌سافت معرفی خلاصه‌ای از این بازی را به شرح زیر منتشر کرده است:

  • سوار بر راه خود:  وارد رقابت‌هایی گسترده در رشته کوهای پهناور آلپ شوید. به صورت تک‌نفره یا دوشادوش سایر بازیکنان به رقابت بپردازید، رکورد بزنید و تصاویر دیوانه‌کننده خود را در هنگام بازی به اشتراک بگذارید. برای سنجیدن جرأت دوستان خود مسیرهای شخصی را ایجاد و در ادامه جهان را برای انجام بهترین ترفند‌های خود به چالش بکشید. کوه‌ها در تسخیر شما هستند.
  • لحظات فراموش نشدنی را به دوستانتان زندگی کنید: با حرکت به صورت آزادانه در جهانی باز و ایجاد مسیر مختص به خود، تصمیم گیرنده در نحوه کشف زمین‌بازی در رشته کوه‌های عظیم باشید.
  • حضور در طیف گسترده‌‌ای از چالش‌ها: با حضور در  چالش‌های منحصر به فرد و تماشایی مهارت‌های خود را به مرحله آزمایش گذاشته و ثابت کنید که پادشاه کوه‌ها هستید.
  • همه چیز را به اشتراک بگذارید: لحظات حماسی و چالش‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

یوبی‌سافت همچنین امروز رسما تاریخ انتشار Steep را دوم دسامبر ۲۰۱۶ (۱۲ آذر ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرد. این کمپانی همچنین از نسخه گلد (Gold Edition) بازی Steep رونمایی کرده است. این نسخه به همراه باندلی با Season Pass بازی منتشر خواهد شد. به گزارش یوبی‌سافت، Season Pass بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی و محتوای دیجیتالی نظیر پوشش (ست کامل لباس اسکی)، تجهیزات و لباس‌های منحصر به فرد می‌شود.

تمامی افرادی که اقدام به پیش‌خرید نسخه استاندارد (Standard Edition) یا نسخه گلد کنند، پک The Moonlight را دریافت خواهند کرد. به لطف بسته فوق به سه چالش شبانه اضافی، سه پوشش شب، تجهیزات درخشان برای هر فعالیت و لباس بالدار موسوم به Wingsuit با شعله راکت دسترسی خواهید داشت که همگی در تصویر زیر قابل مشاهده هستند.

Steep The Moonlight Pack

یوبی‌سافت همچنین گفته است که اسکی بازان می‌توانند به صورت آزادانه به کشف آلاسکا بپردازند. باور کنید یا نه، Steep در حقیقت محصولی از توسعه‌‌دهنده Ghost Recon: Wildlands است. ایگور منسو (Igor Manceau)، مدیر خلاقیت یوبیسافت در توضیح دلیل ساخت Steep با اشاره به یک اکشن ورزشی بودن این بازی، از قصد آنها برای ارائه یک محصولی با ویژگی‌ها و روندی کاملا جدید در حوزه فعالیت ورزشی خبر داده بود.

|


منبع IGN Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده