// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۸

تاریخ معرفی بسته الحاقی Dark Souls 3 مشخص شد

طی یک توئیت از سوی سازنده‌های بازی Dark Souls III، بسته الحاقی این بازی در تاریخ ۳ شهریور ماه (۲۴ آگوست میلادی) معرفی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

طبق توئیت اخیر اکانت بازی Dark Souls III در توئیتر، سازندگان تاریخ رونمایی از بسته الحاقی این بازی را منتشر کردند. بسته الحاقی بازی Dark Souls III در تاریخ ۳ شهریور ماه معرفی خواهد شد. آن‌ها در توئیت این بازی گفتند:

دوستان بزودی اخبار خوبی را با شما در میان خواهیم گذاشت. آیا می‌پرسید این خبر چیست؟ خب باید بگویم مجبورید تا زمان مورد نظر صبر کنید.

پس از این نقل قول در انتهای متن نام بازی Dark Souls III و تاریخ ۳ شهریور ماه به چشم می‌خورد. بنظر می‌رسد در این تاریخ شاهد معرفی رسمی از اولین بسته الحاقی بازی نقش آفرینی Dark Souls III باشیم. همچنین در گذشته اعلام شده بود که اولین بسته الحاقی بازی در پاییز منتشر خواهد شد. از این رو می‌توان انتظار داشت که طی این رونمایی تاریخ رسمی و نهایی این بسته الحاقی مشخص شود. دارندگان بازی Dark Souls III می‌توانند با پرداخت ۲۵ دلار سیزن پس این بازی را خریداری کنند.

باید تا هفته آینده و منتشر شدن اخبار تکمیلی صبر کرد. با این حال همگی انتظار محیط، اسلحه‌های جدید و باس‌های طاقت فرسا و به یادماندنی از سوی این بازی و تیم سازنده داریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده