// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Reigns

بازی اندروید و آیفون Reigns یک بازی بسیار اعتیادآور با داستانی بسیار شگفت‌انگیز است. شاید بتوان گفت کمتر بازی‌ای با این سبک به این خوبی تولیده شده باشد. با زومجی و معرفی بازی Reigns همراه شوید.

Reigns را می‌توان در دسته‌ بازی‌های متن‌محور (Text Based) قرار داد. در این سبک شما اعمالی را انجام می‌دهید که شاید نتیجه‌ی آن به طور کامل مشخص نباشد و براساس این نتایج جدید باید عمل جدید یا تصمیم جدیدی بگیرید. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS با قیمت ۲.۹۹ دلار توسط Devolver Digital عرضه شده است.

تصمیم در بازی reigns

یکی از فاکتور‌های بسیار جذاب Reigns سیر داستانی آن است. شما در نقش پادشاه یک مملکت هستید و در هر لحظه از سوی افراد یا کاراکتر‌های مختلفی پشنهادات یا سوالاتی دریافت می‌کنید که پذیرفتن یا نپذیرفتن این پشنهادات یا شیو‌ه‌ی پاسخ‌دهی شما و جواب شما به این سوالات سیر داستانی بازی را شکل می‌دهد. تمام این پیشنهادات یا سوالاتی که از سوی درباریان دریافت می‌کنید پاسخ‌شان را می‌توان به یک بله یا خیر خلاصه کرد. مثلا وزیرتان به شما پیشنهاد می‌دهد با شاهزاده خانم کشور همسایه ازدواج کنید تا روابط بین کشور شما و کشور همسایه بهتر شود.

بدون آینده نگری تصمیمی نگیرید چرا که نتایج آن ها سرنوشت ساز است

اگر با شاهزاده خانم ازدواج کنید یک سری تصمیمات جدید یا به اصطلاح کارت‌های جدید به بازی شما اضافه می‌شود. مثلا ممکن است همسرتان از قلعه‌ای که در آن زندگی می‌کند راضی نباشد که این باز هم تصمیم جدیدی پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر با شاهزاده خانم ازدواج نکنید شاید کشور همسایه به کشورتان حمله کند و شما از تخت پادشاهی کنار بروید و به مرگ طبیعی بمیرید یا به قتل برسید و وقتی که بمیرید پادشاه بعدی برتخت می‌نشیند و باید کشورتان را با پادشاه جدید کنترل کنید. این‌که تصمیمات پادشاه قبلی، دوره‌ی حکومت پادشاه بعدی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد بسیار زیبا و جذاب است. فرض کنید شما با یک پادشاه یک جنگ چند ساله به پا کنید، پادشاهان بعدی نیز در این جنگ‌ها باید بجنگند و در دوران حکومت خود این فاکتور را نیز در نظر بگیرند.

تمام تصمیمات بازی دودویی است به این معنی که پاسخ‌هایتان یا مثبت هستند یا منفی و این امر مشخص کننده‌ی سیر حرکت پادشاهی شماست. بازی تمام تاریخچه‌ی تصمیمات شما را از نسختین پادشاهی تا زمان حال نگه‌داری می‌کند و در آینده نتایج تصمیماتتان را به شما نشان می‌دهد. تا جایی که امکان داشت سعی کردیم که داستان بازی را لو ندهیم شما تمام لذت‌های بازی و سورپرایز‌های آن را خودتان لمس کنید.

یکی از تصمیمات درون بازی

چهار فاکتور اصلی یک مملکت در این بازی عبارت‌اند از کلسیا، مردم، ارتش و اقتصاد که هریک از این چهار فاکتور تاثیر مستقیمی برروی حکومت شما خواهند داشت. تا جایی که امکان دارد باید سعی کنید تا تعادل بین این چهار فاکتور حفظ شود. اگر کلیسا به حد زیادی قدرتمند شود کودتا می‌کند و شما را برکنار می‌کند و اگر کلیسا ضعیف باشد، مردم بی دین می‌شوند و شورش می‌کنند و شما را به قتل می‌رسانند. در مورد فاکتور‌های دیگر هم این نکته وجود دارد و باید تعادل بین آن‌ها را حفظ کنید. اگر نتوانید به خوبی تعادل بین این چهار فاکتور را حفظ کنید حکومتتان به یک صورتی از بین خواهد رفت و نوبت به پادشاه بعدی می‌رسد.

دانلود بازی اندروید Reigns از گوگل‌پلی | دانلود بازی آیفون Reigns از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده