// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

پی سی های گیمینگ جدید لنوو برای واقعیت مجازی معرفی شدند [گیمزکام 2016]

طی نمایشگاه گیمزکام 2016، کمپانی لنوو، سازنده لپتاپ و پی‌سی، دو پی‌سی جدید گیمینگ را معرفی کرد. این دو پی‌سی قادر به پشتیبانی از واقعیت مجازی نیز هستند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی لنوو در نمایشگاه گیمزکام 2016 که در شهر کلن آلمان در حال برگزاری است دو پی‌سی قدرتمند گیمینگ معرفی کرد که قادر به پشتیبانی کامل از هدست‌های واقعیت‌‌ مجازی آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو هستند. این دو پی‌سی با نام‌های IdeaCenter Y710 Cube و IdeaCentre AIO Y910  شناخته مي شوند. 

IdeaCenter Y710 Cube و IdeaCentre AIO Y910 از نظر ابعادی کوچک‌تر و جمع و جورتر از پی‌سی‌های حال حاضر هستند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا در صورت رفتن به مسافرت یا مناطق دیگر بتوانید سیستم گیمینگ‌ خود را با خود حمل کنید. طی تحقیقات لنوو آن‌ها فهمیدند که ۴۷ درصد گیمر‌ها معمولا به پی‌سی‌هایی علاقه دارند که قابل حمل بوده و از ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر پی‌سی‌های امروزی برخوردار باشد.

مشخصات فنی IdeaCenter Y710 Cube: این پی‌سی قابل حمل بسیار سبک تنها ۷.۵ کیلوگرم وزن داشته و از یک کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 استفاده می‌کند. پردازنده این سیستم نسل ششم Core i7 اینتل بوده و مادربورد آن تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 را پشتیبانی می‌کند. همانطور که قبلا گفته شد، این پی‌سی قادر به اجرای بازی‌های واقعیت مجازی است و همچنین می‌توانید به استریم کردن با کیفیت بالا و بازی کردن با کیفیت 4k بپردازید.

همچنین مدل Y710 Cube از یک سیستم WiFi مدل KillerTM DoubleShot Pro استفاده کرده و ویندوز نصب شده بر روی این سیستم ویندوز 10 است. صدای دالبی، قابلیت افزایش هارد دیسک تا ۲ ترابایت و استفاده از ۲۵۶ گیگابایت دیسک جامد (SSD) از دیگر مشخصات فنی این سیستم گیمینگ است. همچنین اگر دارای کنسول ایکس‌باکس وان هستید، می‌توانید براحتی از کنترلر ایکس‌باکس خود به همراه گیرنده آن بر روی این سیستم استفاده کنید.

گیرنده‌های کنترلر ایکس‌باکس وان قادر به پشتیبانی از ۸ کنترلر بوده و می‌توانید براحتی با تعداد زیادی از دوستان خود به صورت همزمان به بازی کردن بپردازید. از طرفی یک باندل برای این پی‌سی در نظر گرفته شده که شامل خود سیستم به همراه یک ماوس و کیبورد حرفه‌ای گیمینگ سری Y لنوو است.

Idea Center Y710 Cube یک مدل به صورت All in One نیز دارد که با یک مانیتور ۲۷ اینچ، سیستم WiFi مدل KillerTM DoubleShot Pro، بلندگوهای Harman Kardon و کارت گرافیک انویدیا GTX 1080 یا ای‌ام‌دی  RX 460 در اختیار خریدار قرار داده می‌شود. جانسون جیا، معاون ارشد رئیس لنوو، در این باره می‌گوید:

با استفاده از استریم کردن، واقعیت مجازی و اجرای بازی‌ها با کیفیت بالا در مقابل کنسول‌ها، کاربران پی‌سی می‌توانند تجربه‌ای جدید از دنیای گیمینگ را کسب کنند. دو سیستم IdeaCenter Y710 Cube و IdeaCentre AIO Y910 که ما برای مخاطبین در نظر گرفته‌ایم، دست آن‌ها را برای بازی کردن و استفاده‌های گوناگون باز گذاشته و از نظر فضا و اندازه نیز بسیار بهینه است.

یک مدل از پی‌سی IdeaCentre Y710 Cube با گرافیک انویدیا GTX 1070 و قیمت ۱۳۰۰ دلار و یک مدل هم از IdeaCentre AIO Y910 با گرافیک انویدیا GTX 1070 و قیمت ۱۸۰۰ دلار در ماه اکتبر میلادی سال جاری (مهر ماه و آبان ماه) عرضه خواهد شد.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده