نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تماشا کنید: ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای فیلم Assassin's Creed

کمپانی یوبی‌سافت و فاکس قرن بیستم ویدیوی جدید و فوق العاده‌ای از پشت صحنه فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) به نام The Leap of Faith منتشر کرده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یکی از نکات و ویژگی‌های قابل توجه مجموعه بازی‌های Assassin's Creed، پرش ایمان یا Leap of Faith است که شخصیت بازی از ساختمان‌های بلند پرش‌های جذاب و تماشایی انجام می‌دهد. اقتباس سینمایی این بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی به روی پرده خواهد رفت و به تازگی ویدیوی جدیدی از پشت صحنه این فیلم به نام The Leap of Faith منتشر شده است که در آن این پرش‌های شگفت انگیز به صورت واقعی انجام می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این ویدیوی زیبا و دیدنی را مشاهده کنید:

|

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed را جاستین کورزل بر عهده دارد و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. نخستین تریلر این فیلم در ماه می منتشر شد و شما در اینجا می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید. در مصاحبه‌ای با وب‌سایت کولیدر، فاسبندر در مورد نیاز و ضرورت توازن بین وفادار بودن به بازی و مخاطبانی که به دنبال دیدن تجربه‌ای متفاوت هستند، صحبت کرد. او در این رابطه می‌گوید:

در بخش‌های مهمی قصد داریم به بازی احترام بگذاریم، اما می‌خواهیم المان‌های جدیدی نیز به آن اضافه کنیم. من فکر می‌کنم که می‌توانیم در فیلم عناصر جدید و شگفت آوری با توجه به مواردی که می‌دانیم، مشاهده کنیم و کمی زمان می‌برد این تفاوت‌ها و تغییرات جا بیفتد. همانطور که من گفتم، ما به عناصر و هسته اصلی این بازی احترام می‌گذاریم، اما ما می‌خواستیم یک چیز کاملا جدید را ارائه کنیم، به همین دلیل ما شخصیت کاملا جدیدی را خلق کردیم.

فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و قرار است تعدادی از شخصیت‌های مجموعه بازی‌های سری Assassin's Creed در این فیلم حضور داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده