نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۱

تریلر بسته الحاقی Rise of Iron بازی Destiny [گیمزکام 2016]

 در طول نشست تشریحی بانجی برای بحث پیرامون بسته الحاقی Rise of Iron بازی Destiny در طول گیمزکام 2016، تریلر جدیدی از آن منتشر شد که تمام جزئیات بسته در آن دیده می‌شود. با زومجی در ادامه همراه باشید.

تریلر بسته الحاقی Rise of Iron که در طول نشست تشریحی زنده استودیوی بانجی منتشر شد، تقریبا تمام مشخصات و ویژگی‌های بروزرسانی بعدی بازی را در خود جای داده است؛ این ویدیو که «Forged in Fire» نام دارد اطلاعاتی را در مورد محتوای داستانی جدید، کلاس‌های یورشی جدید و نقشه‌های متنوع این گسترش‌دهنده در اختیار بینندگان خود قرار می‌دهد. اگرچه تریلر قبلی این محتوای اضافی هم اطلاعات مختصری را در مورد آن به اشترک گذاشته بود، اما با یک بار مشاهده ویدیوی Forged in Fire تمام جزئیات Rise of Iron دستگیرتان خواهد شد. نقشه‌های جدید برای بخش «Crucible» اکنون به بازیکنان این دسترسی را می‌دهد تا مسابقات خود را سازماندهی و به راحتی زمان مسابقات، محدودیت سطح امتیازات و «مدت زمان» مبارزات را مدیریت کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند حالت جدید «Supremacy» را نیز در نقشه‌های بخش «Crucible» تجربه کنند و حتی مسابقات خصوصی تشکیل دهند. در ادامه شما می‌توانید به تماشای این تریلر بپردازید:

|

علاوه‌بر موارد یاد شده، یک نوع جدید نیز از کلاس نبردهای Co-op شش‌نفره در این بسته الحاقی موجود است که به نام «Wrath of the Machine» شناخته می‌شود. این حالت سه روز پس از عرضه خود بسته الحاقی؛ یعنی در تاریخ جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ فعال خواهد شد. Rise of iron که چهارمین بسته الحاقی بازی Destiny به شمار می‌رود، برخلاف بسته‌های دیگر، این‌بار در تاریخ سه‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ تنها بر روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 وایکس‌باکس وان منتشر خواهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده