نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۷

تریلر گیم‌پلی نسخه پی سی بازی Gears of War 4 با رزولوشن 4K [گیمزکام 2016]

شرکت مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام تریلر جدیدی از نسخه رایانه‌های شخصی بازی Gears of War 4 منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 با رزولوشن 4K در نمایشگاه گیمزکام 2016 منتشر کرد. در این تریلر شاهد مرحله‌ای خواهیم بود که جی‌دی، کیت و دل از دست دشمنان در مقر قدیمی ارتش COG نجات پیدا‌ می‌کنند. در طول تریلر شاهد حمله دو دسته از دشمنان به همراه پهپادها و سلاح‌های جدید خواهیم بود. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

| |

همچنین شرکت مایکروسافت سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Gears of War 4 برروی رایانه‌های شخصی را معرفی کرد. شما می‌توانید لیست مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی را در عکس زیر مشاهده کنید:

Gears of War 4 - PC Specs

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Gears of War 4 دارای نرخ فریم نامحدود است و از مانیتورهای عریض پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این بازی از رزولوشن 4K و بالاتر نیز پشتیبانی خواهد کرد. بازی Gears of War 4 برای کسانی که علاقه دارند این بازی را با ماوس و کیبورد تجربه کنند، دارای شخصی‌سازی‌های مختلفی خواهد بود.

بازی Gears of War 4‌ در روز ۲۰ مهر سال ۱۳۹۵ برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوز 10 منتشر خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با قابلیت Play Anywhere این بازی را در دو پلتفرم تجربه کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده