نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱

مصاحبه زومجی با مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی

انستیتو ملی بازی‌سازی، مرجع خوبی برای تحصیل بازی‌سازی در ایران است. زومجی در همایش تجربه بازی‌ساز که پنج‌شنبه هفته پیش برگزار شد به مصاحبه با مدیر انستیتو درباره بازی‌ساز شدن در ایران و برنامه‌های این موسسه پرداخت که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید. 

بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی و البته تحصیل در رشته‌هایی مانند برنامه‌نویسی و هنر، با توجه به رشد روزافزون صنعت بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی به تحصیل در رشته بازی‌سازی و در نهایت تبدیل شدن به یک بازی‌ساز دارند. 

اگرچه در ایران، رشته بازی‌سازی به صورت رسمی و آکادمیک در دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود اما انستیتو ملی بازی‌سازی به عنوان یک مرجع رسمی و شناخته‌شده می‌تواند محل خوبی برای تدریس در این حوزه و یادگیری مبانی بازی‌سازی با استفاده از تجارب استاد‌ها و بازی‌سازهای بزرگ ایرانی باشد. 

همانطور که پیش این در زومجی خواندید، ما در همایش هشتم تجربه بازی‌ساز که هر ماهه به همت انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود حضور داشتیم و گزارشی از این رویداد تهیه کردیم. در خلال این همایش هم مصاحبه‌ای با شهاب کشاورز، مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی درباره این انستیتو، برنامه‌های آن و بازی‌ساز شدن در ایران داشتیم که در ادامه می‌توانید این مصاحبه را تماشا کنید:

| |


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده