نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

سایت Dell بازی Metal Gear Solid 5 Definitive را لیست کرد

سایت شرکت Dell نسخه‌ای بازی Metal Gear Solid V را با پسوند Definitive برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 لیست کرده است. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش سایت آمازون بازی Metal Gear Solid 5 Definitive را لیست و سپس پس از مدتی آن را از بین بازی‌های خود حذف کرد. این خبر شایعات ساخته‌شدن نسخه‌ای ویژه از Metal Gear Solid 5 را بر سر زبان‌ها انداخت و حال امروز سایت Dell هم این بازی را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 لیست کرده است. این سایت تاریخ عرضه بازی را ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) ذکر کرده و قیمت آن را هم ۵۰ دلار اعلام کرده است. البته در این سایت اشاره‌ای به محتویات این نسخه از متال گیر ۵ نشده است.

Metal Gear Solid V

نکته جالب در مورد لیست شدن بازی‌ها در فروشگاه Dell این است که برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی از تصویر یک کنسول SNES نینتندو استفاده شده و نسخه ایکس‌باکس وان آن هم بدون تصویر است. بدون شک تا زمانی که کونامی توضیح رسمی در مورد این نسخه‌ها ارائه ندهد، نمی‌توان گفت که نسخه‌ای ویژه از بازی Metal Gear Solid V عرضه خواهد شد. با این حال پیش‌بینی می‌شود که این نسخه در صورت تایید شدن، شامل بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و چند DLC مخصوص بخش چند‌نفره باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده