نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

تماشا کنید: تریلر بازی Monster Boy And The Cursed Kingdom [گیمزکام 2016]

تریلری از Monster Boy And The Cursed Kingdom منتشر شده که قهرمان این بازی اکشن-پلتفرمر را در شش شکل و شمایل مختلف به تصویر می‌کشد. با زومجی همراه باشید.

در آستانه‌ی برگزاری گیمزکام 2016، تریلر جدیدی از بازی Monster Boy And The Cursed Kingdom با نام The Power of Six منتشر شده است. شخصیت اصلی این بازی می‌تواند در کنار قالب انسانی‌اش، خودش را به شکل پنج موجود مختلف هم دربیاورد و ویدیوی جدید به توانایی‌هایی می‌پردازد که به‌واسطه‌ی تبدیل شدن به این شخصیت‌ها در اختیار او قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب این است که بازیکن می‌تواند پس از آزادسازی هریک از شخصیت‌ها، در میانه‌ی بازی به‌سرعت از قابلیت تغییر شکل استفاده و بسته به شرایط‌اش مناسب‌ترین گزینه‌ی موجود را برای پیش‌روی انتخاب کند.


بازی Monster Boy توسط گیم اتلیه (Game Atelier) توسعه داده می‌شود و ریوئیچی نیشیزاوا، خالق بازی Wonder Boy in Monster Land، در گروه سازنده‌ی آن حضور دارد. در این میان، کمپانی اف‌دی‌جی (FDG Entertainment) هم وظیفه‌ی انتشار بازی را بر عهده گرفته است. سازندگان Monster Boy می‌گویند که بازی‌شان با این هدف طراحی شده که لذت ناب بازی‌های کلاسیک را، که به ساده بودنِ اصول‌شان (نه آسان بودن) معروف بوده‌اند، به گیمرها بچشاند و درواقع ادای دِینی برای بازی‌های دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی باشد. بنابراین، گیم اتلیه توجه زیادی به گیم‌پلی بازی داشته؛ ضمن اینکه تلاش کرده تا ساخته‌اش از لحاظ گرافیک و موسیقی کم و کسری نداشته باشد.

بازی Monster Boy And The Cursed Kingdom قرار است در سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده